Antradienį Vokietijos delegacija susitiko su SGD terminalo operatorės „Klaipėdos nafta“ atstovais, apžiūrėjo terminalą, laivą-saugyklą „Independence“, BNS patvirtino bendrovės atstovė.
„Šiandien jie lankėsi įmonėje, apžiūrėjo laivą-saugyklą, domėjosi mūsų patirtimi ir Lietuvoje, ir už jos ribų, jiems įdomi tiek reguliacinė-komercinė, tiek techninė tokių projektų dalis, saugumas, navigacija“, – BNS sakė įmonės SGD komercijos skyriaus vadovė Jurgita Šilinskaitė-Venslovienė.
Jos teigimu, Lietuvos patirtis Vokietijos uostų atstovams įdomi, nes šioje šalyje ruošiamasi statyti panašius terminalus.
„Jiems dabar tai labai aktualu. Žinia, Brunsbiutelio uoste toks terminalas turėtų pradėti veikti kitų metų pradžioje, Hamburgas yra kandidatas. Iš viso šeši Vokietijos uostai yra nominuoti tokių terminalų statyboms“, – teigė J. Šilinskaitė-Venslovienė.
Rusijai anksčiau gerokai sumažinus, o šią savaitę laikinai nutraukus dujų tiekimą Vokietijai dujotiekiu per Baltijos jūrą „Nord Stream 1“ ir šaliai siekiant gauti kitų dujų tiekimo šaltinių, tikimasi, kad pirmieji plaukiojantys SGD terminalai turėtų pradėti veikti iki 2023 metų pradžios.
Klaipėdos uosto direkcija pranešė, kad uostamiestyje lankosi Hamburgo ekonomikos ir inovacijų ministerijos, Liubeko, Brunsbiutelio ir Hamburgo jūrų uostų atstovai.
„Šiemet dar labiau augantys krovinių srautai iš Vokietijos ir į ją tik įrodo, kad Vokietija – strateginis Klaipėdos uosto partneris. Plėtojami ryšiai su šios šalies jūrų uostais jau duoda pirmuosius rezultatus, siekiant kompensuoti esamus Klaipėdos uosto krovos praradimus“, – pranešime teigia sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Delegacijos nariai taip pat planuoja susitikti su kitomis uosto kompanijomis.