Vokietijos Štutgarto mieste esančiame dilerių centre parduodamas superautomobilis „Pagani Huayra“ su kėbulo numeriu Nr.1. Automobilio kaina kartu su visais mokesčiais siekia 2,38 milijono eurų.
Pirmą serijinį, jei taip galima kalbėti apie tokį automobilį, „Huayra“ egzempliorių bandė pats Horacio Pagani, automobilis komplektuojamas su visa šiam modeliui įmanoma įranga. „Huayra“ yra estetikos ir inžinerijos romano vaisius. Pasak Horacio Pagani, toks automobilis gali atsirasti tik toje šalyje, kur akį glosto renesanso epochos šedevrai ir tobula gamta.
Štutgarte parduodama „Pagani Huayra“ su kėbulo numeriu Nr.1. (nuotr. Gamintojo)
Išties, šis automobilis tobulas ne tik savo estetine, bet ir technine puse. „Pagani Huayra“ kūrėjai labai daug dėmesio skyrė aerodinamikai. Sumažinto mastelio modeliai buvo bandomi aerodinaminiame vamzdyje, o realūs automobiliai aprūpinti net lėktuvams būdingomis detalėmis – užsparniais. Keturi aktyvūs užsparniai ne tik padeda išsaugoti stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir posūkiuose. Automobilio pakabos kietumą reguliuoja elektronika. Charakteristikos parenkamos atsižvelgiant į važiavimo rėžimą, aktyvūs amortizatoriai kompensuoja posvyrius posūkiuose ir stabdant.
Štutgarte parduodama „Pagani Huayra“ su kėbulo numeriu Nr.1. (nuotr. Gamintojo)
Automobilio kėbulas pagamintas iš karbono ir titano. „Pagani“ konstruktoriai labai daug dėmesio skyrė svoriui. Šio darbo rezultatas akivaizdus – didelė „Huayra“ sveria tik 1350 kg.
„Pagani Huayra“ variklį kūrė „Mercedes-Benz AMG“. Tai V12 tipo 6 litrų darbo tūrio motoras su dviem turbinomis. Priklausomai nuo versijos jis pasiekia 700 arba 730 a.g. galingumą ir 1000 Nm sukimo momentą. Sukimo momentą ratams variklis perduoda per 7 pavarų „robotą“, kurį šiam automobiliui sukūrė britų kompanija „XTRAC“.
Iki 100 km/h greičio „Pagani Huayra“ įsibėgėja per 3,3 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 370 km/h.
Štutgarte parduodama „Pagani Huayra“ su kėbulo numeriu Nr.1. (nuotr. Gamintojo)