Šeimos verslą plėtojanti pora šalia savo dirbtuvių retkarčiais išstato įspūdingą „Mitsubishi“ automobilių kolekciją, o tiksliau - „Lancer“ modelių kolekciją, kurioje netrūksta daugybės automanų trokštamų „Lancer EVO III“ ar „EVO IV“. Tačiau šie modeliai yra smulkmenos palyginus su tuo ką verslininkų pora slepia milžiniškoje dirbtuvių teritorijoje.
Užėję į patalpą, kurią išvysti gali ne kiekvienas, joje pamatysite keletą „Mitsubishi Eclipse“ egzempliorių, „Kei-Car“ segmento atstovą „Subaru Sambar“, labai retą „Mitsubishi Lancer 1800 Turbo“, kuris į Vokietiją atvyko net iš kompanijos muziejaus Japonijoje. Keliaujame toliau.
Po didžiuliu dulkių kamuoliu slepiasi 1977 metų gamybos „Mitsubishi Lancer“ universalas. Apsisukę pamatytumėte 6 cilindrų motorą turintį „Mitsubishi FTO“, keletą „Mitsubishi Pajero“, skirtingų modifikacijų „Mitsubishi Colt“ ir iki šiol nuostabiai atrodančių „Mitsubishi Starion“.
Išėję į didžiulio sandelio pamatytumėte šiek tiek liūdnesnį vaizdelį. Vidiniame dirbtuvių kieme stūkso dar didesnis kiekis japoniškų automobilių, kurie kada nors sulauks savo dienos, kai galės su pasididžiavimu išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.
Didžiąją dalį kolekcijos sudaro „Mitsubishi“ automobiliai, tačiau plačiame šios markės vandenyne retkarčiais galima pamatyti ir „Subaru“ inžinierių kūrinių. Pavyzdžiui, baltos spalvos „Subaru Impreza WRX STi Type RA“. Kiek automanų visame pasaulyje eina iš proto dėl šio modelio?
Jeigu norite aplankyti šią unikalią vietą, užsukite į
dirbtuvių oficialų tinklapį. Jame surasite tikslų dirbtuvių adresą.