Nedidelis, tačiau antram gyvenimui prisikėlęs ir garbingas istorines tradicijas puoselėjantis vokiečių motociklų gamintojas „Horex“ pranešė, kad vėl atideda savo naujo modelio „Horex VR6“ gamybą. Priežastis – dar reikia atlikti keletą konstrukcinių pakeitimų.
„Horex VR6“ gamybą vokiečiai žadėjo pradėti jau šį balandį, tačiau pirmieji „VR6“ pro gamyklos vartus išriedės tik po mėnesio, nes kompanijos inžinieriai nusprendė motociklo išmetimo traktą aprūpinti antrinio oro įsiurbimo sistema ((SAIS — Secondary Air Injection System). Naudojant tokią sistemą gerokai sumažėja tarša, nes katalizatorius veikti pradeda gerokai anksčiau.
Pasaulio motociklinkų bendruomenė su susidomėjimu laukia „Horex VR6“ debiuto. (nuotr. Gamintojo)
Pasaulio motociklininkų bendruomenė su susidomėjimu laukia „Horex VR6“ debiuto, nes XXI a. atgimęs vokiečių motociklas bus aprūpintas itin įdomiu šešių cilindrų V formos varikliu su mažu posvyrio kampu tarp cilindrų ir viena galvute. Automobiliuose variklius su mažu kampu tarp cilindrų dar praėjusio amžiaus viduryje pristatė italai su savo „Lancia Fulvia“ (tiesa, ten buvo kompaktiškas keturių cilindrų motoras), o išgarsėjo tokie varikliai pasirodžius nelabai sėkmingai „Volkswagen Golf“ versijai „VR6“.
„Horex VR6“ variklio bazinė versija bus atmosferinė, 1218 kubinių centimetrų darbo tūrio ir 161 a.g. Tačiau kalbama, kad vėliau turėtų pasirodyti ir modifikacija su turbina, kurios galia sieks 200 a.g.
Pasaulio motociklinkų bendruomenė su susidomėjimu laukia „Horex VR6“ debiuto. (nuotr. Gamintojo)