• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokiečių automobilininkų klubo ADAC ekspertai šią vasarą pradėjo informacinę kampaniją, kuria norėtų pagreitinti sunkvežimių privalomą komplektavimą elektroninėmis saugumo sistemomis, visų pirma avarinio stabdymo sistema „Brake asist“.

REKLAMA
REKLAMA

ADAC ekspertai užsimena, kad elektroninių saugumo sistemų taikymas sunkvežimiuose, ypač mažesniuose, yra nepakankamas. Visos galimybės tam yra, daugybė inovatyvių elektroninių padėjėjų ir prievaizdų jau veikia be priekaištų, montuojami į didžiuosius sunkvežimius bent kaip užsakoma įranga, tačiau lengvesnės kategorijose jų nematyti. Pasak ADAC ekspertų, yra tik vienas tokio gamintojų elgesio paaiškinimas – bandymas sutaupyti. Juk jei sunkvežimis pigesnis už analogišką konkurentų gaminį, dauguma kompanijų rinktųsi pigesnį. Todėl ADAC atstovai teigia, kad be dabar montuojamų sistemų, bent jau „Brake asist“ taptų privalomu visiems sunkvežimių gamintojams.

REKLAMA

Kaip argumentą ADAC pasitelkė šoko terapiją. Visi puikiai žino, kad avarijose, kai sunkvežimis trenkiasi į stovinčius automobilius, būna labai blogai. Tik šį kartą vokiečių ekspertai visiems žinomas tiesas nusprendė iliustruoti savo bandymų poligone didelės spartos kamera nufilmuotais vaizdai – ADAC atliko gana neįprastą automobilių pasyvaus saugumo testą.

REKLAMA
REKLAMA

Priešais nejudančią sieną (šiuo atveju galime įsivaizduoti, kad ten yra kamštyje stovinčio sunkiasvorio galinė dalis), vienas paskui kitą stovi du tipiniai lengvieji automobiliai. Na o į juos atsitrenkia 70 km/h greičiu riedantis nedidelis „VW/Man“ sunkvežimis. Rezultatas gali sukelti lengvą šiurpulį, na, bet geriau pažiūrėkite patys...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų