Pasak vokiečių ekspertų, daugiausiai problemų pernai kilo „Smart Fortwo”, „Chevrolet Spark”, „Honda Jazz”, „Fiat Punto”, „Hyundai i20”, „Hyundai i30”, „Peugeot 308”, „Seat Ibiza/Cordoba”, „VW EOS”, „Ford Mondeo”, „Ford S-Max” ir „Opel Zafira” automobiliams.
Tuo tarpu patikimiausi yra „VW Fox”, „Ford Ka”, „Citroen C1”, „Nissan Micra”, „Mini Cooper”, „Renault Twingo”, „BMW X1”, „Audi A1”, „Citroen C4 Picasso”, „BMW 1-series”, „3-series” ir „5-series”, „Mercedes-Benz A-, B-, C-class”, „Audi A6”, „BMW X3” ir „Mercedes-Benz GLK”.
Pažymėtina, kad ADAC ekspertai sudarinėjo savo reitingą tik atsižvelgdami į techninės pagalbos iškvietimų statistiką (o ne TUV patikros duomenis), tad populiariausias visų šių automobilių gedimas yra išsikrovusi elektros baterija. Pvz., automobiliuose su „Start/Stop“ sistema yra papildomas akumuliatorius, ir jei jis įrengtas prie pat variklio bloko, nuo perkaitimo gali išsikrauti.