,,Infineon Technologies" laboratorijos Neubibergo mieste į pietus nuo Miuncheno inžinieriai siekia įgyvendinti savo idėją – elektromobilį valdyti vairalazde.
,,Šiandien automobilio vairas vis dar yra mechaniškai sujungtas su ratais, – sako įmonės vadovas Jochenas Hanebeckas. – Mūsų vizija – automobilį valdyti su vairalazde."
Ir tai tik mažoji dalis profesionalių Vokietijos inžinierių darbo. Įmonės gaminamos mikroschemos jau taikomos visur: nuo vėjo turbinų iki ryžių džiovinimo mašinų Kinijoje.
,,Infineon Technologies" jau spaudžia automobilių gamintojus mechanines dalis keisti elektronika.
Automobilių pramonei bandant išvengti milžiniškų išlaidų, įmonė jau bendradarbiauja su ,,Audi", Kinijos ,,Chery" ir kitais garsiais gamintojais. Elektroninių mikroschemų taikymas automobilių pramonėje auga. Prognozuojama, kad šio sektoriaus apyvarta 2014 metais sieks 26,3 mlrd. dolerių.
Pernai ji siekė 15,1 mlrd. dolerių. ,,Infineon Technologies" augimą paskatino daugiausiai mikroschemų kūrimas oro pagalvėms, automobilio valdymui, padangų slėgio matavimui. Įmonės vadovas įsitikinęs, kad elektronika gali padėti ir stabdant, neleisdama automobiliui riedėti tik atleidus stabdžio pedalą prie šviesoforo įkalnėje.