• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Melburne, Australijoje, „Formulė-1“ startuoja išgyvenusi tikrą revoliuciją. Tad, kaip rašoma žurnale „Formulė-1“, 2014-ųjų sezonas bus itin intriguojantis ir sunkiausiai prognozuojamas per visą 60 metų trunkančią šio sporto istoriją, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Trečius metus Lietuvoje leidžiamame žurnale detaliai apžvelgiamas atnaujintas techninis varžybų reglamentas, naujosios taisyklės, taip pat skelbiami išskirtiniai interviu su ekipų naujokais ir senbuviais bei tradiciškai pristatomos komandos, trasos ir pagrindiniai šios sporto šventės herojai – lenktynininkai.

REKLAMA

Šiųmetį sezoną F-1 ekipos pasitinka visiškai perdariusios bolidų važiuokles ir atsisakiusios senųjų variklių. Automobilių nosys tapo kur kas žemesnės (ir jau sulaukė kandžių komentarų, kad dizaineriai dirbo su kirviais), priekiniai sparnai siauresni, sumažintas galinis sparnas, išmetimo vamzdis įtaisytas galinės bolido dalies viduryje.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau šie aerodinaminiai pokyčiai nublanksta, palyginti su variklio ir jėgos perdavimo sistemų atnaujinimais: vietoj atmosferinių 2,4 litro V8 motorų nuo šiol bus montuojami turbininiai 1,6 litro V6 agregatai, sunaudojantys kur kas mažiau degalų. Tai ypač svarbu, nes vienas bolidas per lenktynes negalės sunaudoti daugiau kaip 100 kg (maždaug 130 litrų) degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dabar vidaus degimo variklis kur kas labiau priklausomas nuo elektrinių pagalbininkų, tad neveikiant naujai energijos regeneracijos sistemai ERS laimėti lenktynių, kaip tai keletą kartų per pastaruosius metus padarė „Red Bull“, nebepavyks“, – rašoma žurnale „Formulė-1“.

REKLAMA

Beje, ketverius metus dominavusi „Red Bull“ komanda išliks rimta jėga, tačiau nekyla abejonių, kad naujosios nuostatos atvers daugiau galimybių siekti pergalių kitiems konkurentams. Ypač daug vilčių puoselėja „Ferrari“, kuri, pasitelkusi du pasaulio čempionus, šiemet tikisi ištrūkti iš penkmetį užsitęsusio nesėkmių ruožo.

Dar daugiau informacijos ir ekspertų komentarų, be kurių susiorientuoti F-1 pasaulyje išties bus nelengva, rasite naujajame žurnalo „Formulė-1“ numeryje. „Formulę-1“ pagal BBC licenciją išleido bendrovė „TG Media“, kuri yra žurnalų „TopGear“ leidėja Baltijos šalyse.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų