• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena mėgstamiausių mūsų šalies pirkėjų markių - „Škoda", toliau tęsia modelių modernizacijos bumą. Pavasariui įpusėjus kompanija oficialiai atskleidė visas detales apie atnaujintą „SuperB" modelį.
Pradėkime nuo pačių svarbiausių detalių, kurios įtakos „SuperB" dinamines savybes, kuro sąnaudas, komfortą ir galų gale - pirkėjų pasitenkinimą. Pasirodžius antrosios kartos „SuperB" modeliui, „Škoda" visame pasaulyje pardavė daugiau negu 500,000 šio modelio vienetų.
Nuo šiol visi modeliai bus komplektuojami su išmaniąja „Start/Stop" sistema, kuri leis kuro sąnaudas vidutiniškai sumažinti net 19 procentų. Net ir pats silpniausias 1,4 litro agregatas išvystantis 125 arklio galias su „Start/Stop" sistema ir stabdžių regeneracijos sistema leido kuro sąnaudas sumažinti 13 procentų. Gamintojas teigia, jog su šiuo varikliu „ Super B" sunaudos 5,9 litro degalų.

111
Norintiems šiek tiek daugiau dinamiškumo, pirkėjams bus siūlomas 1,8 litro benzininis motoras, kuris išvystys 160 arklio galių. Jeigu pasirinksite sedaną su mechaninę pavarų dėžę, atnaujintas „SuperB" šimtui kilometrų suvartos 6,8 litro degalų. Pasirinkus „DSG" ir keturių varomųjų ratų kombinaciją, kuro sąnaudos išaugs vos iki 7,2 litro.
„Škoda" teigia, jog atsiranda vis daugiau pirkėjų, kurie pasirenka vis galingesnius agregatus, kurie suktų „SuperB" ratus. Todėl norintiems daugelį eismo dalyvių palikti dulkių debesyje, „Škoda" pasiūlys pasirinkti iš 2 ar 3,6 litro benzininių agregatų, kurie atitinkamai išvysto 200 ir 260 arklio galių.
Mūsų šalyje tuo tarpu pats populiariausias pasirinkimas bus dyzelinė modifikacija. „Škoda" teigia, jog pats patraukliausias dyzelinis variklis turėtų būti 1,6 litro agregatas, kuris išvysto 105 arklio galias. Naujasis variklis yra 11 procentų ekonomiškesnis už savo pirmtakus. Vidutinės kuro sąnaudos turėtų siekti vos 4,5 litro šimtui kilometrų. Vis dėlto, mūsų nuomone, pats optimaliausias pasirinkimas bus 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis agregatas, kuris išvysto 140 arklio galių. Galingesnis, tačiau toks pats ekonomiškas variklis, turėtų suvartoti vos 4,6 litro šimtui kilometrų.

445
Atnaujintas modelis be gausesnės bazinės įrangos ir gausesnio papildomos įrangos sąrašo išsaugojo neįtikėtinai erdvų interjerą. Geriausia klasėje erdve pasižymintis modelis taip pat pasiūlys ir neįtikėtinai talpią bagažinę. Sedanas turi 595 litrų dydžio bagažinę, universalas 633 litrų. Tačiau jeigu nulenksite galines sėdynes, bagažinės tūris sedane išaugs iki 1700 litrų, universale iki 1865 litrų.
 

Viena mėgstamiausių mūsų šalies pirkėjų markių - „Škoda", toliau tęsia modelių modernizacijos bumą. Pavasariui įpusėjus kompanija oficialiai atskleidė visas detales apie atnaujintą „SuperB" modelį.
Pradėkime nuo pačių svarbiausių detalių, kurios įtakos „SuperB" dinamines savybes, kuro sąnaudas, komfortą ir galų gale - pirkėjų pasitenkinimą. Pasirodžius antrosios kartos „SuperB" modeliui, „Škoda" visame pasaulyje pardavė daugiau negu 500,000 šio modelio vienetų.
Nuo šiol visi modeliai bus komplektuojami su išmaniąja „Start/Stop" sistema, kuri leis kuro sąnaudas vidutiniškai sumažinti net 19 procentų. Net ir pats silpniausias 1,4 litro agregatas išvystantis 125 arklio galias su „Start/Stop" sistema ir stabdžių regeneracijos sistema leido kuro sąnaudas sumažinti 13 procentų. Gamintojas teigia, jog su šiuo varikliu „ Super B" sunaudos 5,9 litro degalų.

111
Norintiems šiek tiek daugiau dinamiškumo, pirkėjams bus siūlomas 1,8 litro benzininis motoras, kuris išvystys 160 arklio galių. Jeigu pasirinksite sedaną su mechaninę pavarų dėžę, atnaujintas „SuperB" šimtui kilometrų suvartos 6,8 litro degalų. Pasirinkus „DSG" ir keturių varomųjų ratų kombinaciją, kuro sąnaudos išaugs vos iki 7,2 litro.
„Škoda" teigia, jog atsiranda vis daugiau pirkėjų, kurie pasirenka vis galingesnius agregatus, kurie suktų „SuperB" ratus. Todėl norintiems daugelį eismo dalyvių palikti dulkių debesyje, „Škoda" pasiūlys pasirinkti iš 2 ar 3,6 litro benzininių agregatų, kurie atitinkamai išvysto 200 ir 260 arklio galių.
Mūsų šalyje tuo tarpu pats populiariausias pasirinkimas bus dyzelinė modifikacija. „Škoda" teigia, jog pats patraukliausias dyzelinis variklis turėtų būti 1,6 litro agregatas, kuris išvysto 105 arklio galias. Naujasis variklis yra 11 procentų ekonomiškesnis už savo pirmtakus. Vidutinės kuro sąnaudos turėtų siekti vos 4,5 litro šimtui kilometrų. Vis dėlto, mūsų nuomone, pats optimaliausias pasirinkimas bus 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis agregatas, kuris išvysto 140 arklio galių. Galingesnis, tačiau toks pats ekonomiškas variklis, turėtų suvartoti vos 4,6 litro šimtui kilometrų.

445
Atnaujintas modelis be gausesnės bazinės įrangos ir gausesnio papildomos įrangos sąrašo išsaugojo neįtikėtinai erdvų interjerą. Geriausia klasėje erdve pasižymintis modelis taip pat pasiūlys ir neįtikėtinai talpią bagažinę. Sedanas turi 595 litrų dydžio bagažinę, universalas 633 litrų. Tačiau jeigu nulenksite galines sėdynes, bagažinės tūris sedane išaugs iki 1700 litrų, universale iki 1865 litrų.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų