Vis dėlto, „Genesis“ nesiruošia nuleisti rankų. Šį kartą korėjiečiai nusitaikė į 3 serijos BMW vairuotojus, kurie pradeda svarstyti apie galimą perėjimą į konkurentų stovyklą.
Tad kuo „Genesis G70“ gali sudominti? Visų pirma, šis modelis bus siūlomas su sedano ir universalo kėbulo tipais. Visų antra – šis moderniai atrodantis automobilis bus varomas galiniais arba visais keturiais ratais. Šaunu!
Netrukus Pietų Korėjoje pasirodysiantis modelis bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių: 2,5 litro, keturių cilindrų turbobenzininiu, galinčiu išspausti 290 arklio galių arba su 3,5 litro, šešių cilindrų agregatu.
O kaip gi dyzelis? Tokios opcijos „Genesis“ greičiausiai nesiūlys, nes nei korėjiečiams, nei amerikiečiams šio tipo varikliai nėra įdomūs. Vis dėlto, Europos rinkai skirtų modelių specifikacijas gamintojas žada patikslinti netolimoje ateityje. Tuomet turėtume sužinoti ne tik kada „Genesis G70“ pasirodys Europoje, bet ir ko galime iš tikrųjų tikėtis iš korėjietiško sedano.