Tačiau „Norfos“ prekybos tinklo įkūrėjas Dainius Dundulis tikina, kad jų prekybos tinkle antkainis vidutiniškai siekia keliolika procentų.
„Visumoje mūsų antkainis grubiai imant yra apie 19 procentų. Mažas, didelis, čia ginčytinas klausimas“, - sako prekybos tinklo „Norfa“ įkūrėjas Dainius Dundulis.
Tiesa, ekspertai tvirtina, kad toks rodiklis dar nieko nepasako, mat kai kurių produktų antkainis gali siekti ir kelis šimtus procentų, o kitų – vos kelis. Maža to, iš antkainio padengiamos įvairios sąnaudos.
„Prekybos antkainis yra prekybininkų kainos dalis, kurią jie užsidirba. Iš tos kainos reikia padengti savo išlaidas – ir logistikos, ir darbuotojų darbo užmokesčio. Visos sąnaudos turi būti padengtos iš šito antkainio ir tiktai tai, kas lieka virš to, yra prekybininko pelnas“, – aiškina SEB banko prezidento patarėjas Gitanas Nausėda.
Prekybos tinklų apyvartos didžiulės, netgi milijardinės. Tačiau pelnai oficialiai skelbiami ne tokie įspūdingi. Štai registrų centro duomenimis, 2015 metais „Maximos“ pelnas siekė daugiau kaip 70 milijonų eurų. „Palink“ beveik 10 milijonų eurų. Tuo tarpu „Rimi“ – 7 milijonus, o „Norfos“ – beveik 8 milijonai eurų, nors apyvarta tais pačiais metais siekė kiek daugiau kaip 400 milijonų eurų, o „Maximos“ daugiau kaip 1,5 milijardo eurų.
Plačiau apie tai – TV3 reportaže.