„Trakai yra vienas iš tų didelių traukos centrų, kur nėra taip toli, kur galima pakankamai greitai ir patogiai dviračiu pasiekti. Jau ir dabar daug kas važiuoja dviračiu ir gauname skundų, kad nėra tinkamo tako ir patys tą matome“, – BNS sakė Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto komandos vadovas Antonas Nikitinas.
Šią savaitę susitikę Trakų ir Vilniaus atstovai svarstė, kaip bendradarbiaujant sukurti vieningą ir patogią susisiekimo dviračiais infrastruktūrą. Šiuo metu, pasak A.Nikitino, dviračių takas vietomis nutrūksta, kitur dviratininkams tenka važiuoti siauromis gatvėmis.
Dokumentuose yra numatytos kelios galimos dviračių trasos – abi savivaldybės žada koordinuoti veiksmus ir drauge siekti, kad jos ateityje būtų nutiestos. Kaip praneša Trakų rajono savivaldybė, svarstoma, kad dviratininkams Vilniaus Galvės gatvė yra pavojinga dėl intensyvaus eismo, saugesni dviračių maršrutai eina per Grigiškes ar Lentvario Klevų alėją. Taip pat aptartas vientiso dviračių tako iš Vilniaus pro Lentvario dvarą link Užutrakio į Trakus kompleksinis įrengimas.
„Trumpalaikis tikslas – rasti kaip įmanoma saugesnę galimybę įrengti saugumo priemones važiuojant į Trakus – turėti išgrynintą maršrutą kartu su dviratininkais, kurie važiuoja į Trakus, kaip būtų galima maksimaliai saugiai su esama infrastruktūra nuvažiuoti. Ateityje tikslas yra geras, atskiras nuo automobilių dviračių takas Vilnius–Trakai, – sakė A.Nikitinas. – Tai tolima ateitis – sunku prognozuoti, nes finansų tiesiogiai nėra skirta, reikėtų pasidaryti namų darbus, apskaičiuoti, kiek tai kainuotų, pasidaryti sąmatas, projektinius pasiūlymus.“
Tikimasi saugumo priemones dviratininkams įrengti jau šiam sezonui. Šiuo metu pradedama ieškoti trasos, kuri tam būtų tinkamiausia.