Anot pranešimo, konkursą laimėję vežėjai keleivius veš naujais žemagrindžiais elektriniais mažos talpos midi, dviašiais, triašiais autobusais, metrobusais. Visos transporto priemonės turės būti pritaikytos individualių poreikių turintiems keleiviams.
Keleivių vežimo paslaugų pirkimo konkursas reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniaus miesto ir gretimų savivaldybių teritorijose inicijuojamas po to, kai kovą tam pritarė sostinės savivaldybės taryba.
Pirmasis šių paslaugų pirkimo konkurso etapas – rinkos konsultacija, į kurią kviečiami suinteresuoti paslaugų tiekėjai, registruotis jai galima iki gegužės 14 dienos, pati konsultacija vyks iki birželio pabaigos.
Iki 2028 metų sostinės viešojo transporto nuvažiuojamų kilometrų skaičių planuojama padidinti iki 67,6 mln. kilometrų per metus, o konkursas vyks dėl 28,4 mln. kilometrų maršrutų aptarnavimo per metus.
Kaip teigia JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė, įmonė tikisi, jog liberalizavus viešojo transporto rinką Vilniuje bus pagerinta paslaugų kokybė, susisiekimo su atokesniais miesto rajonais galimybės.
„Visi nauji vežėjai keleivių vežimą organizuos išskirtinai elektrinėmis transporto priemonėmis. Planuojama 12 naujų maršrutų, taip pat koreguosis ir dažniau kursuos net 44 sostinės maršrutai, viešojo transporto nereikės laukti ilgiau nei 15 minučių“, – pranešime cituojama JUDU Viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė.
Patį paslaugų pirkimo konkursą tikimasi paskelbti liepą, o sutartį su bent vienu vežėju planuojama pasirašyti dar šiemet ar kitų metų pradžioje.
Po konkurso „Vilniaus viešasis transportas“ aptarnaus 36,5 mln. kilometrų kelionių, o bendrovė „Kautra“, su kuria vis dar tęsiasi sutartis, užtikrins 2,7 mln. kilometrų kelionių.
Pirminė rinkos konsultacija vyko dar šių metų vasario mėnesį, siekiant įvertinti rinkos dalyvių galimybes teikti keleivių vežimo paslaugas preliminariai numatytomis pirkimo sąlygomis bei gauti rekomendacijas dėl keleivių vežimo paslaugų teikimo.