Audi Q2
Kėbulas: Audi Q2 dėmesį patraukia stilingu, SUV būdingu dizainu. Pagrindinis priekinės dalies akcentas ir viso kėbulo skiriamasis bruožas – naujoviškos formos, tačiau atpažįstamos singleframe stiliaus grotelės su šalimai išdėstytomis masyviomis oro įsiurbimo kiaurymėmis. Aplink jas, tarsi briaunuotas daugiakampis cilindras, formuojama priekinė dalis. Variklio skyrius, salonas ir bagažine pasibaigianti galinė dalis formuoja antrąjį kėbulo tūrį. Apžvelgiant šį konceptualų dviejų tūrių kėbulą iš šono, dėmesį atkreipia žemėjanti stogo linija, galinėje dalyje beveik nepastebimai tampanti galiniais statramsčiais. Gale kėbulo veržlumą pabrėžia nuo bagažinės durelių šiek tiek nutįstantis aerodinaminis sparnas ir galinis bamperis su difuzoriumi bei galinių žibintų blokai.
Salonas: Audi Q2 vidaus erdvė stilistiškai atitinka išorę. Visos keturios šoninės durelės atsiveria vienodai plačiai, įlipimas patogus tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Puikus matomumas garantuojamas atsisėdus ant bet kurios sėdynės. Žemas sėdėsenos taškas išduoda, kad tai labai veržlus automobilis, skatinantis dinamišką vairavimo stilių.
Automobilyje yra 405 l tūrio bagažinė. Nulenkus galinės sėdynės atlošą, krovinių erdvę galima išplėsti iki 1050 l.
Vairavimo pagalbininkai. Daugelis Audi Q2 vairavimo pagalbininkų „pasiskolinti“ iš viena ar keliomis klasėmis aukštesnių Audi limuzinų ir prabangių SUV. Net ir bazinės komplektacijos Audi Q2 yra Audi pre sense front priekinės erdvės aktyvaus stebėjimo sistema. Ji prognozuoja priešais automobilį galinčias kilti pavojingas situacijas. Naujos kartos parkavimo pagalbininkas užtikrins dar komfortiškesnį automobilio valdymą.
Pavara. Beveik kiekvienam Audi Q2 varikliui galima priderinti 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę arba laiko patikrintą S tronic dviejų sankabų (DSG) transmisiją. Su galingiausiais TDI ir 2.0 TFSI varikliais naudojama iš naujo sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė, kuri pasižymi nauju alyvos tiekimo būdu ir sumažinta trintimi.
Važiuoklė. Bazinės komplektacijos Audi Q2 montuojamas progresyvus vairo stiprintuvas, užtikrinantis puikų automobilio valdymą bei nepriekaištingą vairo jautrumą. Papildomai galima užsisakyti reguliuojamo standumo amortizatorius ir Audi drive select kompleksinę automobilio parametrų valdymo sistemą.
Bazinėje komplektacijoje – ir quattro visų ratų pavara, montuojama su galingiausiais TDI ir 2.0 TFSI varikliais. Papildomai visų ratų pavarą galima užsakyti ir renkantis 110 kW (150 AG) 2.0 TDI variklį.
Elektronikos valdoma hidraulinė sankaba beveik visą sukimo momentą perduoda priekiniams ratams, tačiau esant reikalui ji gali sukimo momentą akimirksniu nukreipti į galinę ašį. Quattro pavara naujame lygyje vienija vairavimo malonumą bei važiavimo saugumą.
Varikliai. Audi Q2 vairavimo malonumą lemia jo galingi varikliai. Asortimente – trys TDI dyzeliniai ir trys benzininiai varikliai, kurių galios diapazonas nuo 85 kW (116 AG) iki 140 kW (190 AG). Visi varikliai turi tiesioginį įpurškimą ir turbinas.
Audi Q2 komplektuojamas su šiais varikliais:
Atnaujintas 3 cilindrų variklis: 1.0 TFSI (116 AG)
4 cilindrų variklis, kuris esant mažoms apkrovoms automatiškai atjungia cilindrus: 1.4 TFSI COD (150 AG)
4 cilindrų variklis su naujovišku degimo procesu: 2.0 TFSI (190 AG)
Galingas bazinis dyzelinis variklis: 1.6 TDI (116 AG)
Laiko patikrintas bestseleris: 2.0 TDI (galima rinktis 150 AG arba 190 AG)
Audi A5 Coupé
Prieš 9 metus pasirodžiusi Audi A5 Coupé sukėlė tikrą revoliuciją ir pelnė pripažinimą bei komercinę sėkmę visose pasaulio rinkose. Naujos kartos patobulinta A5 Coupé tapo dar atletiškesnė bei elegantiškesnė.
Kėbulas. A5 Coupé – tai atpažįstamas, ištęsto sportiško silueto, dviejų durų automobilis su ilgu variklio gaubtu, elegantiškai besileidžiančiu galiniu statramsčiu ir būdingomis masyviomis ratų arkomis.
Naujasis A5 Coupé tapo daug lengvesnis ir aptakesnis. Kiekvienam kėbulo ir rėmo elementui pritaikytas tinkamiausias metalų lydinys, dėl to naujas kėbulas net 60 kg lengvesnis nei pirmtako.
Varikliai. Pirkėjai galės rinktis vieną iš 5 variklių. Asortimente – du TFSI benzininiai ir trys TDI dyzeliniai motorai, kurių galios diapazonas yra nuo 140 kW (190 AG) ir 210 kW (286 AG). Lyginant su pirmtakais, naujieji varikliai vidutiniškai 17% galingesni, ir vidutiniškai 22% ekonomiškesni.
Pavara. Kiekvienam naujam Audi A5 Coupé varikliui sukurta atskira, tik jam vienam pritaikyta transmisija. Visi automobiliai su 4 cilindrų, 160 kW (218 AG), 3.0 TDI varikliais, komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba 7 laipsnių S tronic automatine pavarų dėže. 8 laipsnių tiptronic automatinė pavarų dėžė rezervuota galingiausiam 210 kW (286 AG) TDI varikliui.
Pageidaujantys dar aštresnių vairavimo pojūčių, gali užsisakyti sportinį galinės ašies diferencialą.
„Ultra” indeksu pažymėta naujausios kartos quattro visų ratų pavara šiuo metu prieinama kartu su visais 4 cilindrų TFSI ir TDI varikliais. Vėliau ji bus pritaikyta ir kitiems motorams.
Važiuoklė. Vienas svarbiausių Audi A5 inovacijų – naujos važiuoklės, kuriuos užtikrina optimalų komfortą bei puikų valdymą. Papildomai galima užsisakyti reguliuojamo amortizatorių standumo ratų pakabą. Minėtas standumas gali būti reguliuojamas tiek automatiškai, priklausomai nuo kelio dangos pobūdžio, pasirinkto vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų, tiek ir pasitelkus Audi drive select kompleksinio automobilių parametrų reguliavimo sistemą.
Salonas. Antrosios kartos Audi A5 Coupé tapo šiek tiek didesnis. Tai labiausiai juntama salone, kuris tapo pastebimai erdvesnis.
Kaip ir įprasta Audi, medžiagos ir surinkimo darbai – aukščiausios kokybės. Visos bazinės komplektacijos ir spalvų deriniai pasižymi puikia ergonomika ir vizualiniu išraiškingumu. Salono apšvietimas reguliuojamas, galimi net 30 šviesos stiprumo lygių ir atspalvių. Puiki garso izoliacija užtikrina, kad net ir važiuojant dideliu greičiu variklio gausmas ir važiavimo garsai neviršija akustinio komforto ribų.
Valdymo priemonės. Vietoje įprasto rodmenų skydo galima užsisakyti Audi virtual cockpit daugiafunkcinį rodmenų ekraną. Šis skydo formos 12,3 colio įstrižainės daugiafunkcinis aukštos raiškos rodmenų ekranas turi keletą informacijos atvaizdavimo režimų, vienas iš kurių atkartoja įprasto rodmenų skydo skales.
Vairavimo pagalbininkai. Audi A5 Coupé numatyta daugybė naudingų vairavimo pagalbininkų. Naujoviškas energinio efektyvumo pagalbininkas padeda taupyti degalus, eismo juostas įvaldžiusi pagalbininkų grupė padeda persirikiuoti arba važiuoti eismo juostoje, o adaptyvinis tempomatas ir jam pavaldūs vairavimo pagalbininkai padeda palaikyti pastovų greitį greitkeliuose, laikytis saugaus atstumo intensyviame ir kamščiais pasižyminčiame didmiesčių eisme. Tarp naujų sistemų minėtinos parkavimosi pagalbos bei galinių šoninių zonų kontrolės sistema, pagalbos posūkiuose, susidūrimų vengimo bei kelio ženklų atpažinimo sistemos.