Šiandien Vilniuje, Viršuliškių skg. 28, duris atvėrė naujas „Prisma“ prekybos centras. Tai jau antra prekybos tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirta Lietuvoje. Atidarydama prekybos centrą bendrovė „Prisma Lietuva“ sukūrė 100 naujų darbo vietų.
Naujoji „Prisma“ siūlo daugiau nei 60 tūkst. produktų asortimentą, aukštos kokybės šviežius produktus, taip pat vykdo klientų lojalumo programą ir siekia užtikrinti prieinamas kainas.
Viršuliškių skg. iškilusio prekybos centro plotas - 6053 kvadratinių metrų. Jame veiks kelios mažesnės parduotuvės, klientams įrengtos 450 automobilių stovėjimo vietų aikštelės.
Prekybos centre įdarbinta apie 100 darbuotojų.
Statant naują prekybos centrą atsižvelgta į vietovės gyventojų poreikį turėti galimybę patogiai apsipirkti, į prekybos centrą užsukant iš būsimo Vakarų aplinkkelio.
Prekybos centrą statė Lietuvos bendrovė „YIT-Kausta“.
Apie prekybos tinklą „Prisma“
Prekybos tinklą „Prisma“ valdo UAB „Prisma LT“, priklausanti Suomijos įmonei „SOK Corporation“, kuri valdo 97 prekybos centrus: 64 Suomijoje, 17 Rusijoje, 8 Estijoje, 5 Latvijoje ir 4 Lietuvoje.
„Prisma“ – tai prekybos centrų tinklas visai šeimai, kurio asortimentas apima maisto produktus, drabužius ir avalynę, galanteriją, namų apyvokos, interjero, sporto ir laisvalaikio bei daugelį kitų prekių. „Prisma“ valdo privačius prekės ženklus – „X-tra“, „Rainbow“, „Premoda“, „Gossip“, „Actuelle“, „RossBros“, „Glup“, „Ciraf“, „House“, „Hugin“, „Steam“, „Jupiter“, „Tool-S“.
Mažmeninės prekybos tinklas „Prisma“ Lietuvoje veikia nuo 2009 metų, turi dvi parduotuves Kaune, dvi Vilniuje. Prekybos tinklo lojalumo kortelėmis naudojasi daugiau nei 165 tūkst. klientų.