Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad linijos tikslas ne gąsdinti visuomenę, o nuraminti ir suteikti patikimą informacijos šaltinį.
„Informavimas ir informacijos turėjimas tikrai padeda turėti didesnę ramybę visuomenėje. Dėl to po pasiruošimo yra sukurta trumpoji atskira linija – 19101, kur gyventojai galės pasiskambinti ir atskirai apmokyti dedikuoti operatoriai teiks informaciją“, – penktadienį žurnalistams Vilniuje sakė V. Benkunskas.
„Gyventojai galės paskambinti ir gauti aktualiausią informaciją apie civilinės saugos klausimus pradedant, kur yra artimiausia priedanga, ką daryti išgirdus sirenas ir panašiai“, – kalbėjo meras.
Anot V. Benkunsko, pagrindiniai teikiamos informacijos šaltiniai – internetinis tinklapis „LT72“ ir informacinis leidinys „Jei krizė arba karas: Kaip elgtis?“ apie pasirengimą galimoms krizinėms situacijoms.
Šiuo metu konsultuoti civilinės saugos klausimais apmokyti dešimt žmonių.
Linija veiks darbo dienomis nuo 8 val. ryto iki 17 valandos.
„Linija turbūt turės dvi paskirtis – tai yra konsultacija taikos metu ir, jeigu netyčia ekstremali situacija (kils – BNS), tuomet ji savaime aišku jau dirbtų dvidešimt keturi septyni“, – sakė savivaldybės atstovas Laurynas Jakubauskas.
Telefoninė linija yra liepą pristatyto Vilniaus gynybos politikos plano dalis.
Vykdant šį planą rugpjūčio mėnesį Vilniuje atidaryta visiems gyventojams atvira bepiločių orlaivių treniruočių erdvė.