„Šį kartą į premjerinį renginį pažvelgėme, ne tik kaip į galimybę pristatyti naują modelį, o kaip į platformą kalbėti apie visam pasauliui ir Lietuvai aktualius dalykus. Norėdami parodyti konkretų „Porsche“ indėlį į kovą su globaliomis klimato kaitos problemomis, kartu su prekės ženklo gerbėjais diskutuosime apie tai. Norime parodyti, kad tai, kas anksčiau buvo neįgyvendinama, šiandien tapo įmanoma. Kalbėsime skaičiais ir faktais, nes sportinis automobilis ir ekologija nuo šiol suderinami, o „Porsche“ tam jau turi tvirtų įrodymų“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Kaip sako ji, jausmas prie „Taycan“ vairo nepalyginamas su jokiu kitu, tad renginio dalyviai tai patys patirs emocinių patirčių kupiname renginyje. Jau pristatymo dieną renginio svečiai galės išbandyti automobilius realiomis Lietuvos kelių ir Vilniaus gatvių sąlygomis specialiai parengtu maršrutu.
Mitus griaunantis pasirinkimas su autentišku „Porsche“ DNR
R. Klimavičiūtė pažymi, kad „Taycan“ neabejotinai žymį proveržį visoje elektromobilių rinkoje. „Kai kurie vairuotojai vis dar linkę manyti, kad elektromobiliais nepavyks nuvažiuoti ilgų atstumų, kad jų įkrovimo laikas ilgas, brangus, nepatogus, o patys elektriniai automobiliai – kuriantis ne tokį ypatingą vairavimo malonumą. Su „Taycan“ šiuos mitus galima drąsiai paneigti, todėl ir pristatymo dalyvius kvietėme aktyviai įsitraukti į diskusiją ir kartu argumentuotai aptarti visus mitus. Šis automobilis yra viena ryškiausių ir novatoriškiausių premjerų automobilių industrijoje po ilgo laiko, todėl dauguma iki šiol rinkoje vyravusių mitų jam tiesiog nebeaktualūs“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro vadovė.
Naujojo „Taycan“ dizainas pradėjo naują erą, tačiau specialistams pavyko išlaikyti su niekuo nesupainiojamą „Porsche“ DNR. Priekinė automobilio dalis atrodo itin plati bei plokščia, su aukščiau šonuose esančiais sparnais. Siluetą formuoja sportiška į galą žemėjanti stogo linija, o galinę dalį pabrėžia platūs bei su tvirtai stiklą įrėminančiais statramsčiais susiliejantys sparnai. Modelio novatoriškumą pabrėžia tokios detalės kaip į galinę stabdžių šviesos LED liniją integruotas stiklo efekto „Porsche“ logotipas.
Greitas, dinamiškas, aštrus
„Taycan“ turi du elektrinius variklius, tačiau jam būdingos tos pačios savybės kaip ir kitiems „Porsche“ automobiliams – greitis, dinamika ir vairavimo aštrumas. Elektromobilis turės kelis galios lygius, o pats galingiausias modelis pasieks 761 AG. Greičiausia versija iki 100 km/val. įsibėgės per 2,8 sek., iki 200 km/val. – per 9,8 sek. Techniniai duomenys įspūdingi, kaip ir kitų „Porsche“ automobilių, tačiau „Taycan“ stebina ir elektromobilių mėgėjus.
„Taycan“ yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kurio sistemos įtampa – net 800 voltų, kai kituose elektromobiliuose įprasta įtampa tesiekia 400 V. Didžiausias to privalumas – itin greitas baterijos papildymas. Didelio galingumo DC stotelėse užteks vos 5 minučių įkrovos norint nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų.
Įvertinus jau esamą ir suplanuotą krovimo infrastruktūrą, kurią Lietuvoje diegia „Ionity GMBH“ (stotelių galia sieks 350kw), „Ignitis“ ir Vilniaus „Porsche“ centras (bus skirtos tik „Porsche“ automobiliams, o galia sieks 320kW, naudotis „Taycan“ elektromobiliu patogiai tolimesnėms kelionėms bus galima jau iš karto po jo premjeros.
Interjeras sukurtas nuo balto lapo
Automobilio interjeras taip pat sufleruoja apie naujos eros pradžią – jis buvo projektuojamas visiškai naujai. „Taycan“ vidaus dizainą įkvėpė minimalistinis paties pirmojo 911 modelio, pasirodžiusio dar 1963 m., interjeras.
„Porsche“ dizaineriai turėjo tikslą – tą patį švarumą ir minimalizmą perteikti naujame, kupiname komforto ir vairavimo asistavimo sistemų modelyje, tad pradėti reikėjo nuo tuščio balto lapo. Lenktas prietaisų skydelis formuoja aukščiausią viso priekinio pulto vietą bei yra gerai matomas vairuotojui, o centrinis 10,9 colio skersmens informacinis ekranas bei papildomai užsakomas ekranas keleiviui ne tik atrodo išskirtinai, bet ir sudaro plačią, solidžiai atrodančią stiklinę erdvę.
„Taycan 4S“ standartiškai komplektuojamas su iš dalies odiniu interjeru bei priekinėmis aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamomis patogiomis sėdynėmis. „Taycan“, kaip ir kiti „Porsche“ automobiliai, pasižymi ypatingu dėmesiu kokybiškoms detalėms, individualizavimui pagal kiekvieno vairuotojo poreikius.
„Taycan“ interjero spalvų ir apdailos medžiagų pasirinkimas yra itin platus bei atveria daug individualizavimo galimybių. Klientai gali rinktis ir klasikinę odos apdailą, ir itin tvarią „OLEA“, kurios apdorojimo procese naudojami alyvmedžių lapai.
„Taycan“ pasirenkamas su daugybe interjero bei eksterjero konfigūravimo galimybių. Išskirtinai šiam elektromobiliui skirti tamsūs ir šviesūs interjero atspalviai „Black-Lime Beige“, „Blackberry“, „Atacama Beige“ bei „Meranti Brown“, o papildomai klientai gali pasirinkti kontrastines juodą matinę, tamsaus sidabro ar neodimio – elegantiško šampano tono, – spalvas. Durų bei centrinės konsolės apdailos gali būti padengtos medžiu, matiniu anglies pluoštu, raižytu aliuminiu ar audiniu.
Visiškai nauja pasirinkimo galimybė – interjeras be jokių odinių apdailos detalių. Jame naudojama aukštos kokybės mikropluošto medžiaga „Race-Tex“, pagaminta iš perdirbto poliesterio pluošto. Ji yra itin ekologiška. Salono grindų dangoje naudojamas „Econyl®“ pluoštas, pagamintas iš įvairių perdirbtų detalių, tarp kurių yra ir žvejybos tinklai.
„Taycan“ – simbolinis pavadinimas, reiškiantis jauną, stiprų žirgą. Tai idealiai atspindi pirmąjį „Porsche“ elektromobilį: jis judrus, energingas, modernus, tačiau pavaldus visoms „Porsche“ tradicijoms.
Pirmieji naujojo „Taycan“ rakteliai sportinių automobilių entuziastų rankose atsidurs jau kovo mėn. Netrukus prekės ženklo gerbėjai su juo gali susipažinti ne tik renginyje, bet ir Vilniaus „Porsche“ centre.