Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Lenkimo metu, važiuojant į ikalne ir t.t...
Ko dėl neparašyta, kad ir pradedant greiteti po "gulinčio policininko".
Mokslininkeliai, kodėl jums nepaskaičiuoti, kiek išmetama į orą tarsalu, kai po minėto kalnelio(kuris kartais siekia mašinos apačią) automobilis vėl ima pagreitį. Tiek to lengvasis, bet važiuoja ir autobusai, sunkvežimiai, kitas transportas, su desimtlitria kubatura. Ir čia yra kova su CO2 emisiją į orą?
Tokiose "atsilikusios" Europos šalyse, kaip Vokietija, Austrija, Lenkija, Kroatija, jų nėra, o va mes, sugabame pasiimti pavizdzius "tobulus".
Aš beveik neviršytų greičio, bent jau ne lakstau. Gatvėje guli kalnelis, kad ji pervažiuoti, aš turiu pristabdyti iki 10km/h nes kitaip, amortikai išlys per kapotą. Teisininkai, ar ne pažeidžiamos mano, kaip ne chuliganų teisės? Jei jau tokia kova su greičio mėgėjais mes tik sugebame pasirinkti, nesugebam idiegti edukacinių programų ir žmonėms aiškinti nuo mažens, kad greitis yra blogai, tada ne kalniuką darykim, o iskaskim duobę, kuri atsidaro jei virsyji vienu km/h. ir išspręsta problema.
Aš suprantu kalnelių reikšmė taip: jei ribotas greitis 40km/h, tai kalnelį važiuodamas tokiu greičiu, aš turiu beveik ne pajausti, jei virsyju, tegul glušakai ir ratai nulaksto.
Išgyvenkim prašau šitą nesąmone, uzsiimkim švietimu ir blaiviu protu. O ne vien draudimais.
Ko dėl neparašyta, kad ir pradedant greiteti po "gulinčio policininko".
Mokslininkeliai, kodėl jums nepaskaičiuoti, kiek išmetama į orą tarsalu, kai po minėto kalnelio(kuris kartais siekia mašinos apačią) automobilis vėl ima pagreitį. Tiek to lengvasis, bet važiuoja ir autobusai, sunkvežimiai, kitas transportas, su desimtlitria kubatura. Ir čia yra kova su CO2 emisiją į orą?
Tokiose "atsilikusios" Europos šalyse, kaip Vokietija, Austrija, Lenkija, Kroatija, jų nėra, o va mes, sugabame pasiimti pavizdzius "tobulus".
Aš beveik neviršytų greičio, bent jau ne lakstau. Gatvėje guli kalnelis, kad ji pervažiuoti, aš turiu pristabdyti iki 10km/h nes kitaip, amortikai išlys per kapotą. Teisininkai, ar ne pažeidžiamos mano, kaip ne chuliganų teisės? Jei jau tokia kova su greičio mėgėjais mes tik sugebame pasirinkti, nesugebam idiegti edukacinių programų ir žmonėms aiškinti nuo mažens, kad greitis yra blogai, tada ne kalniuką darykim, o iskaskim duobę, kuri atsidaro jei virsyji vienu km/h. ir išspręsta problema.
Aš suprantu kalnelių reikšmė taip: jei ribotas greitis 40km/h, tai kalnelį važiuodamas tokiu greičiu, aš turiu beveik ne pajausti, jei virsyju, tegul glušakai ir ratai nulaksto.
Išgyvenkim prašau šitą nesąmone, uzsiimkim švietimu ir blaiviu protu. O ne vien draudimais.
tai, kas parašyta straipsnyje, seniai žino kiekvienas automechanikas-inžinierius. Bet dėl dyzelinio variklio efektyvumo ir ekonomiškumo daugelis persėdo prie dyzelinių automobilių vairo, žmonės nebeišperka ! benzino. O tai jau yra Didžiojo biznio teisėtų lūkesčių pažeidimas, už ką mus ir žada nubausti
Gal pats laikas mokesčio už taršą iniciatorius paduoti į teismą?
@Ignalinietė
Ne į teismą, o sprandą tam debilui nusukti, kol daugiau durnysčiu neprigalvojo.
Ne į teismą, o sprandą tam debilui nusukti, kol daugiau durnysčiu neprigalvojo.
nesuprantu, kodėl kalbėdami apie ekologija niekas nekalba jog Lietuva Europoje yra švariausia šalis, kadangi NIEKUR nerasite tiek daug važinėjančių LPG suskystintomis dujomis - švariausiu kuru, kuris tinka net maistą gaminti! Čia - nutylimas nuneigiamas Lietuvos pranašumas
Nustebino lochus ir žurnatutes, visiems kitiems yra aišku, kad ažiotažas dėl dyzelinių variklių taršos yra politika ir visiškai nieko bendro neturi su ekologija.
@Tiesa yra tokia
Turi bendro, nes pas mus ne visos naujos mašinos važinėja, o dauguma grabai. Tai vat tokie dyzeliai ir teršia daug daugiau už benzina. O dar kiek be katalizatorių, egr...
REKLAMA
REKLAMA
Vilniuje ištyrė benzininio ir dyzelinio variklių taršą: rezultatai nustebino