Tai numatantį specialųjį dviračių takų plėtros planą trečiadienį patvirtino Vilniaus savivaldybės taryba. Plane numatoma pirmiausia nutiesti dviračių takų atkarpas nuo Žvėryno tilto iki Gedimino prospekto ir nuo Baltojo iki Karaliaus Mindaugo tilto.
Šį projektą numatyta įgyvendinti per 2015-uosius metus.
Iki 2020 metų 24 dviračių trasos turėtų sujungti Trakų Vokę ir Europos parką, Valakupius ir Vingio parką, Žvėryną ir Tarandę, miesto centrą ir Santariškes bei kitus sostinės mikrorajonus. Bendras dviračių takų tinklas turėtų pailgėti iki 233 kilometrų.
Taip pat specialiajame plane šalia dviračių takų numatoma įrengti automobilių statymo aikšteles - tai leistų palikti automobilius ir tęsti kelionę dviračiu. Taip pat planuojama plėsti dviračių nuomos sistemą. Savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus atstovai informavo, kad projektas būtų finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis.
Kiek kainuos projektas ir kokią dalį sudarys sostinės biudžeto investicijos, projekto rengėjai nenurodo. Šiuo metu Vilniuje yra apie 88 kilometrai dviračių takų, tik pusė jų atitinka keliamus reikalavimus.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.