„Didžioji nuveiktų darbų dalis yra požeminiai, tai vienas sudėtingiausių projektų, su kuriais per pastaruosius metus susidūrė rangovai, dirbantys Vilniuje. Buvo sutvarkytos požeminės trasos, kurios driekiasi daugiau nei 13 km. Sutvarkius lietaus nuotekų kanalizaciją nuo šiol šioje vietoje nebekils problemų dėl liūčių, o atnaujinus vandentiekio sistemas bus išvengta avarijų“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Vykdant Geležinio Vilko gatvės estakados statybas buvo ne tik sutvarkyta 1,1 km kelio dangos, įrengta nauja 0,61 km ilgio estakada su įvažiavimais sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A. Goštauto gatvę ir nutiestas 0,9 km ilgio dviračių takas, bet ir atnaujinti seni požeminiai tinklai.
Tiesiant požeminius tinklus buvo įrengta 2,85 km lauko elektros apšvietimo tinklų, nutiesta 7 km lauko telekomunikacijos tinklų, renovuota 1,4 km buitinės nuotekynės, įrengta apie 1 km vandentiekio tinklų, renovuota apie 0,95 km lietaus nuotekynės tinklų. Bendras požeminių tinklų ilgis siekia 13,2 km.
Vairuotojai išvažiuoti į J. Jasinskio gatvę iš Pakalnės ir Dainavos gatvių nuo šiol gali dešiniaisiais posūkiais, o panaikinus nereguliuojamą pėsčiųjų perėją per J. Jasinskio gatvę, kuri buvo įrengta šalia V. Kudirkos, Pamėnkalnio gatvių sankryžos, pėstiesiems rekomenduojama naudotis šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja per J. Jasinskio gatvę.
Bendra projekto vertė yra 35 mln. litų. Estakados darbų projektas buvo finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis, investicijos siekė 20 mln. litų, savivaldybės – 12,5 mln. litų, valstybės biudžeto dalis – 2,4 mln. litų. Projekto finansavimas buvo skirtas dar 2010 metų rugsėjo 17 dieną. Darbus atliko Latvijos ir Lietuvos įmonės – AB „Latvijas tilti“ ir UAB „Kauno keliai“.