• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant Šv. Valentino dienai, ne viena įmonė stengiasi išnaudoti šią galimybę ir tokiu būdu pritraukti kuo daugiau lankytojų. tv3.lt redakciją pasiekė skaitytojos Vilmos laiškas, kuriuo moteris norėjo atkreipti dėmesį, ar tikrai juokingos reklamos sudomina lankytojus.

41

Artėjant Šv. Valentino dienai, ne viena įmonė stengiasi išnaudoti šią galimybę ir tokiu būdu pritraukti kuo daugiau lankytojų. tv3.lt redakciją pasiekė skaitytojos Vilmos laiškas, kuriuo moteris norėjo atkreipti dėmesį, ar tikrai juokingos reklamos sudomina lankytojus.

REKLAMA

Kaip matyti iš skaitytojos Vilmos atsiųsto laiško, vienas Vilniuje įsikūręs zoologijos parkas siūlo Šv. Valentino dieną paminėti ne tik antrąsias puses turintiems lankytojams, bet ir tiems, kurie gyvenime buvo įskaudinti mylimųjų.

Ir paminėti šią meilės dieną bendrovė siūlo gana originaliu bei šmaikščiu būdu.

„Artėja Valentino diena, o tavo širdis sudaužyta? Siūlome mažą sprendimą. Siųsk mums į „Facebook“ savo buvusio mylimojo vardą, o mes renginio metu jo vardu pavadinsime juodvabalio lervą, kurią su džiaugsmu suvalgys surikatos.

Laukiame žinučių ir anonimiškumą garantuojame“ – šmaikščiai savo puslapyje rašė bendrovės darbuotojai.

Po tokiu skelbimu netrukus pasipylė ir komentarai.

„Šimtas karmos taškų už gerą idėją. O kiek juodvabalių bus? Galvoju ar visiems užteks“ – juokavo „Facebook“ vartotoja Lina. Merginai antrino ir kitos:

„Gal užmesti porą reikia vardų, nors ir nebaisiai tos širdys sudaužytos“; „Va čia tai konkursas“; „Nuostabi idėja“; „Puiki mintis“ – tokie ir panašūs komentarai puikavosi po skelbimu.

O kokias emocijas toks skelbimas sukėlė jums?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų