Bendra Lietuvos laisvalaikio pramogų rinka per metus sudaro 676 mln. Lt. Beveik pusę šių pinigų – 320 mln. Lt – pramogoms išleidžia vilniečiai, rodo pramogų verslo grupės „Seven enterntainment“ užsakymu apklausų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas tyrimas.
Anot „TNS Gallup“ pranešimo, per mėnesį vienam Lietuvos gyventojui vidutiniškai tenka apie 6 skirtingas pramogas.
Joms 16-50 metų amžiaus miestietis vidutiniškai išleidžia apie 100 Lt. Didžiausia šios sumos dalis atitenka barams ir kavinėms, sporto, boulingo klubams bei kinui.
Vilniečiai ir kauniečiai mieliau eina į kiną. Tuo metu klaipėdiečiai ir panevėžiečiai dažniau renkasi kavines, barus. Populiariausia vieta šioms pramogoms yra didieji prekybos centrai.
Tyrimo duomenimis, lietuviai labiau linkę rinktis tas pramogas, kurios skatina bendravimą su aplinkiniais, šeima, draugais: sporto varžybų stebėjimą, kavines, boulingą, o ne individualistines pramogas (parodas, teatrus ar žaidimų automatus).