Tai numato Lietuvos oro uostų ir konkursą laimėjusių „Kauno tiltų“ sutartis – ji bus pasirašyta netrukus.
„Pagal sutartį bus rekonstruojama dauguma Vilniaus oro uoste esančių riedėjimo takų, peronas, įrengiamas naujas riedėjimo takas“, – BNS sakė Lietuvos oro uostų Komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius.
2017 metų vasarą atnaujinus pagrindinį orlaivių kilimo ir tūpimo taką, dabar norima rekonstruoti oro uosto dalį, kurioje orlaiviai manevruoja, stovi ir yra aptarnaujami. Pasak bendrovės, tai nutolins orlaivių laikymo vietas nuo aplinkinių gyvenamųjų zonų.
„Po rekonstrukcijos bus sukurtos 5 papildomos parkavimo vietos, pritaikytos ir didiesiems orlaiviams, šiuo metu Vilniaus oro uoste turime 56 vietas. Perono rekonstrukcija prisidės prie saugaus orlaivių eismo sąlygų gerinimo, trumpinant orlaivių riedėjimo atstumą – sumažės triukšmo lygis ir lėktuvų CO2 emisija“, – komentavo Lietuvos oro uostai.
Rekonstrukcijos rangovo konkursas paskelbtas pernai rudenį. Konkurso vertės bendrovė tuomet neatskleidė, tačiau sakė, kad investicijos atsipirks per 10 metų.