• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dešimtyje Europos valstybių pradėta visą lapkritį truksianti programos „Vilnius - Europos kultūros sostinė 2009“ (VEKS 2009) reklamos ir viešųjų ryšių kampanija, kainuosianti beveik 2,5 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Kampanija vyks Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Danijoje, Vokietijoje, Norvegijoje bei Švedijoje ir bus viena iš didžiausių Lietuvos istorijoje integruotų komunikacijos kampanijų užsienyje.

REKLAMA

„Daugiau nei 500 reklaminių TV klipų, 6000 lauko reklamos stendų, dešimtys pranešimų spaudai, straipsnių užsienio spaudoje, įvairūs Vilnių pristatantys renginiai. Esame įsitikinę, kad ši reklamos ir viešųjų ryšių kampanija padės paskleisti žinią: Europos kultūros sostine tapsiantis Vilnius atveria vartus į šalį, mininčią vardo tūkstantmetį“, - viešosios įstaigos VEKS 2009 išplatintame pranešime cituojama šios įstaigos direktorė Elona Bajorinienė.

REKLAMA
REKLAMA

Anot pranešimo, didžioji dalis lėšų - beveik 2 mln. litų - skirta reklaminiam TV eteriui užsienyje pirkti. Lietuvos sostinę reklamuojantis klipas bus transliuojamas per pasaulinius BBC, CNN kanalus ir nacionalines vietos televizijas.

Iš viso bus parodyta 530 reklaminio klipo transliacijų, kurias, tikimasi, pamatys beveik 85 mln. Europos žiūrovų.

Be TV reklamos, taip pat numatyta lauko reklamos kampanija - didžiuosiuose miestuose iš viso bus iškabinta 6000 Lietuvos sostinę pristatančių stendų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Siekiant kuo labiau populiarinti kitų metų renginius Vilniuje, kartu vykdoma ir viešųjų ryšių kampanija. Atsižvelgiant į vietos žiniasklaidos specifiką, kiekvienai užsienio šaliai parengti skirtingi veiksmų planai. Bendradarbiaujant su ambasadomis ir turizmo centrais organizuojami programos VEKS 2009 pristatomieji renginiai, spaudos konferencijos, platinama informacija žiniasklaidai, rengiami užsienio žurnalistų vizitai į Lietuvą ir kt.“, - tvirtino E. Bajorinienė.

REKLAMA

Viešųjų ryšių kampanijai minėtose 10 užsienio valstybių numatoma skirti iki 0,5 mln. litų.

Tikimasi, kad reklaminė kampanija padės populiarinti ne tik Vilniaus, bet ir Lietuvos vardą bei padės formuoti teigiamą šalies ir jos sostinės įvaizdį.

„Vienas iš programos VEKS 2009 uždavinių - padėti pamatus tolesnei kultūrinei, ekonominei valstybės plėtrai, todėl ši kampanija yra investicija į ateitį. Ji orientuota ne tik į 2009 metų renginių populiarinimą, bet ir į Lietuvos bei Vilniaus vardo žinomumo, palankaus vertinimo didinimą užsienio šalyse“, - teigė E. Bajorinienė.

REKLAMA

Pasak pranešimo, valstybės, kuriose vykdoma komunikacijos kampanija, pasirinktos konsultuojantis su Užsienio reikalų ministerija, Valstybiniu turizmo departamentu ir kitomis institucijomis, kuruojančiomis turizmo plėtrą Lietuvoje.

„Pradėta reklaminė ir viešųjų ryšių kampanija jau šiandien duoda rezultatų - programos VEKS 2009 internetinės svetainės anglų kalba lankomumas pastaruoju metu išaugo beveik dvigubai, sulaukiame daug užklausimų iš užsienio turizmo bendrovių, ambasadų, turizmo informacijos centrų“, - vardijo E. Bajorinienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Numatoma, kad VEKS 2009 programa apims beveik 900 kultūros, meno ir visuomeninių renginių, kuriuose apsilankys per 3 mln. žmonių.

2009-aisiais du Europos miestai, Lincas ir Vlnius, taps Europos kultūros sostinėmis.

„Vilnius - Europos kultūros sostinė“ renginiams per 2008-2009 metus skirta 105 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų