Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Vilner“ yra visoje Europoje gerai žinomi automobilių salonų persiūvimo specialistai, tačiau bulgarai nusprendė priimti iššūkį ir restauruoti išskirtinį „Alfa Romeo RZ“ kabrioletą.
Tai įdomus posūkis kompanijos istorijoje, tačiau prie tokio automobilio turi dirbti tik kruopščiausi specialistai. Ant „75“ bazės pagamintas sportinis modelis buvo suprojektuotas „Zagato“ dizaino studijoje ir tapo vienu prieštaringiausių italų gaminiu.
Galbūt kėbulo dizainas nėra pats dailiausias, tačiau automobilio išskirtinumas nenuginčijamas. Po variklio dangčiu tūno nuostabus „Alfa Romeo“ šešių cilindrų agregatas, turintis 210 arklio galių, o visus gamybos darbus atliko patys „Zagato“. Dar vienas išliekamą vertę patvirtinantis faktas – pagamintų modelių tiražas, nepasiekęs net 300 vienetų.
„Vilner“ yra visoje Europoje gerai žinomi automobilių salonų persiūvimo specialistai, tačiau bulgarai nusprendė priimti iššūkį ir restauruoti išskirtinį „Alfa Romeo RZ“ kabrioletą.
Tai įdomus posūkis kompanijos istorijoje, tačiau prie tokio automobilio turi dirbti tik kruopščiausi specialistai. Ant „75“ bazės pagamintas sportinis modelis buvo suprojektuotas „Zagato“ dizaino studijoje ir tapo vienu prieštaringiausių italų gaminiu.
Galbūt kėbulo dizainas nėra pats dailiausias, tačiau automobilio išskirtinumas nenuginčijamas. Po variklio dangčiu tūno nuostabus „Alfa Romeo“ šešių cilindrų agregatas, turintis 210 arklio galių, o visus gamybos darbus atliko patys „Zagato“. Dar vienas išliekamą vertę patvirtinantis faktas – pagamintų modelių tiražas, nepasiekęs net 300 vienetų.