Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Darbdavių medžiojami tai gal, bet dar reikia ir išsilaikyti iš pradžių C / ce kategorija, o tai padaryti paprastam lietuviui nėra paprasta. Gerai, kad darbo birža kai kada organizuoja mokymus, susiradus darbdavį, o tai nemažai lietuvių iš viso negalėtų skirti tokių sumų už vairavimo teisių įsigijimą...
darbas nesudetingas, o gyvenimas nedaug skiriasi nuo bomzo...
kalbat tiesa apie plikas padangas, tepalu balas. bet ka daryt pradanciam
skaitai ir galvoji kaip graziai raso visi o kaip padirbi tolimu reisu vairuotoju gryzes supranti kas per darbas ne apie visus kalbu apie 90procentu darbdaviu kurie atlyginimo galunes nukarpo uz ora atskaito ir t t darbas cia sunkus vairuotojas niekas esi visa laika pries darbdavi lieki kaltas suns vietoje patys darbdaviai tegu seda ir aria europos kelius ne pas ubaga lietuvi dirbti kuris taip ir naudojasi vairuotojo darbu mes juk jiems dzipus namus nuperkam ir pastatom o patiems mums tadas blinda ta zodi ira sakes spyga taukota
neuzdavinek kvailu klausimu ! :)
4-5 tukst. alga,o cia oficialiai ?
Iesko vairuotoju dirbanciu uz centus. Automobiliai nudeveti, netvarkingi, tepelai varva, padangos naujesnes geriausiu atveju tik priekines. Stabdo tik keli ratai, nors yra ABS sistema. Per 1 reisa i vakaru Italija keiciau 6 kalioshus, buvo 40 laipniu karcio, padangas ismete guzais. Grizus is hotkes darbdavys ziurejo i tuos senus kiaurus kalioshus susukess savo riebu sssnuki, typo pats susprogdinau...:)Sedant uz tokio lauzo vairo darbdaviai dar vercia pasirashyti materialines atsakomybes akta. Dabar ieskausi darbo uzsienio firmoje.
@Vairas
Suportai "nevaikšto".ABS -nėra stabdziai:)))ABS kaip rozas stabdžius atleidžia.
Vaziuokite I anglija. I diena moka nuo 120-150 svaru . ka ten tiem skrudzams dirbti
REKLAMA
REKLAMA
Vilkiko vairuotojai medžiojami darbdavių