• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors universalai nėra patys stilingiausi automobiliai, tačiau "Audi" puikiai sekasi funkcionalumą suderinti su gera išvaizda. Taip pat gudri visų varančiųjų ratų sistema leidžia galią efektyviai padėti ant kelio. Būtent tokius, greitus ir stilingus, "Audi" universalus jums pristatysime.


"Audi" tiuningu užsiimanti kompanija "ABT", kurie yra lyg "Brabus" "Mersams", prikišo nagus prie šviežiai atnaujinto "RS4" universalo. Nors specialistai nieko išoriškai nepatobulino, tačiau "sužaidė" su automobilio elektronika. Vokiškoms mašinoms būdingas 250km/val. greičio ribotuvas buvo pašalintas, o maksimalus greitis padidintas iki 300 km/val. Tai jau superautomobilių teritorija. Tokį greitį padės pasiekti aštuonių cilindrų 4,2 litro 450 arklio galių riaumojantis žvėris.




Kaip dauguma jūsų žino, bulgarų kompanija "Vilner" specializuojasi automobilių salonų tobulime. Pro jų adatas neprasprūdo "Audi RS6" karavanas, kurio interjeras buvo atgaivintas naudojant aukščiausias medžiagas, tokias kaip Alcantara ar anglies pluoštas. Salone derančios juoda su salotine spalvos persikelia ir ant kėbulo, kuris buvo "suvyniotas" į kokybišką plėvelę, o originalūs ratai perdažyti juoda "pianine" spalva. Bulgarams pasirodė, kad stilingai vėžinti vaikučius ir bulves užteks ir originalių 579 ristūnų, todėl dešimties cilindrų su dviejomis turbomis variklis liko nepaliestas.




O dabar jūsų dėmesiui didelis, storas universalas, kuris "nužudytų" ne vieną superautomobilį. Vokiečių kompanija "MTM", kurie, kaip ir "ABT", specializuojasi "Audi" tobulinime, sunkiai dirbo prie "RS6" modelio ir sukūrė tikrą monstrą. Šeimyninis automobilis po variklio dangčiu slepia dešimties cilindrų variklį, kuris generuoja sunkiai tokioje mašinoje suvokiamas 759 arklius ir 912 niutonmetrų. Tokių duomenų pakanką dičkiui įsibėgėti iki maksimalaus 347km/h per valandą, o tai įveikiama tik keletui superautomobilių.




Pabaigai palikome ir paprastam lietuviui kiek aktualesnį modelį. Tai naujasis "A6 Avant" su "ABT" prisilietimu. O kuo jis aktualus? Tuo, kad netolimoje ateityje auto turguje bus galima išvysti vieną iš tokių egzempliorių, kuris bus su tikra, neatsukta rida ir be auto įvykių. Beje, kaip ir 80% kitų mūsų prastais keliais važinėjančių automobilių. Grįžtant prie atliktų darbų, vokiečiai kiek patobulino trijų litrų dyzelį, kuris dabar "išsuka" 360 arklių ir 700 niutonmetrų. Visai neblogai, kaip agrokultūros pažibai. Taip pat tiuningo paketas susideda iš patobulinto aerodinaminio paketo, sužemintos važiuoklės, didesnių stabdžių bei naujų lengvo lydinio ratlankių.

Nors universalai nėra patys stilingiausi automobiliai, tačiau "Audi" puikiai sekasi funkcionalumą suderinti su gera išvaizda. Taip pat gudri visų varančiųjų ratų sistema leidžia galią efektyviai padėti ant kelio. Būtent tokius, greitus ir stilingus, "Audi" universalus jums pristatysime.


"Audi" tiuningu užsiimanti kompanija "ABT", kurie yra lyg "Brabus" "Mersams", prikišo nagus prie šviežiai atnaujinto "RS4" universalo. Nors specialistai nieko išoriškai nepatobulino, tačiau "sužaidė" su automobilio elektronika. Vokiškoms mašinoms būdingas 250km/val. greičio ribotuvas buvo pašalintas, o maksimalus greitis padidintas iki 300 km/val. Tai jau superautomobilių teritorija. Tokį greitį padės pasiekti aštuonių cilindrų 4,2 litro 450 arklio galių riaumojantis žvėris.




Kaip dauguma jūsų žino, bulgarų kompanija "Vilner" specializuojasi automobilių salonų tobulime. Pro jų adatas neprasprūdo "Audi RS6" karavanas, kurio interjeras buvo atgaivintas naudojant aukščiausias medžiagas, tokias kaip Alcantara ar anglies pluoštas. Salone derančios juoda su salotine spalvos persikelia ir ant kėbulo, kuris buvo "suvyniotas" į kokybišką plėvelę, o originalūs ratai perdažyti juoda "pianine" spalva. Bulgarams pasirodė, kad stilingai vėžinti vaikučius ir bulves užteks ir originalių 579 ristūnų, todėl dešimties cilindrų su dviejomis turbomis variklis liko nepaliestas.




O dabar jūsų dėmesiui didelis, storas universalas, kuris "nužudytų" ne vieną superautomobilį. Vokiečių kompanija "MTM", kurie, kaip ir "ABT", specializuojasi "Audi" tobulinime, sunkiai dirbo prie "RS6" modelio ir sukūrė tikrą monstrą. Šeimyninis automobilis po variklio dangčiu slepia dešimties cilindrų variklį, kuris generuoja sunkiai tokioje mašinoje suvokiamas 759 arklius ir 912 niutonmetrų. Tokių duomenų pakanką dičkiui įsibėgėti iki maksimalaus 347km/h per valandą, o tai įveikiama tik keletui superautomobilių.




Pabaigai palikome ir paprastam lietuviui kiek aktualesnį modelį. Tai naujasis "A6 Avant" su "ABT" prisilietimu. O kuo jis aktualus? Tuo, kad netolimoje ateityje auto turguje bus galima išvysti vieną iš tokių egzempliorių, kuris bus su tikra, neatsukta rida ir be auto įvykių. Beje, kaip ir 80% kitų mūsų prastais keliais važinėjančių automobilių. Grįžtant prie atliktų darbų, vokiečiai kiek patobulino trijų litrų dyzelį, kuris dabar "išsuka" 360 arklių ir 700 niutonmetrų. Visai neblogai, kaip agrokultūros pažibai. Taip pat tiuningo paketas susideda iš patobulinto aerodinaminio paketo, sužemintos važiuoklės, didesnių stabdžių bei naujų lengvo lydinio ratlankių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų