• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau vietą šalia savęs autobuse užsiimdavote pasidėję savo rankinę arba, jei esate vyras, sėdėdami išsiskėtę, tačiau dabar naujas būdas kitiems keleiviams neleisti atsisėsti šalia iš proto varo visus, nes būtent kojų pagalba, o tiksliau jų padėjimu ant sėdynės, keleiviai parodo, kad nori sėdėti vieni.

16

Anksčiau vietą šalia savęs autobuse užsiimdavote pasidėję savo rankinę arba, jei esate vyras, sėdėdami išsiskėtę, tačiau dabar naujas būdas kitiems keleiviams neleisti atsisėsti šalia iš proto varo visus, nes būtent kojų pagalba, o tiksliau jų padėjimu ant sėdynės, keleiviai parodo, kad nori sėdėti vieni.

REKLAMA

Milijonai britų, kasdien keliaujančių traukiniais ir metro, šį nusikaltimą pradėjo fiksuoti telefonų kameromis ir dalintis nuotraukomis socialiniuose tinkluose.

Grotažymė #pedosantsedynes tapo populiari, kai tūkstančiai taip pažymėtų fotografijų išplito „Twitter“, „Instagram“ ir „Facebook“.

Netgi Jungtinėje Karalystėje esančios geležinkelių ir autobusų kompanijos pasisako prieš tokį elgesį, nes taip išpurvinamas transporto priemonės vidus, be to, tai labai nehigieniška, ypač žinant, jog dauguma kompanijų nevalo autobusuose ir traukiniuose esančių sėdynių. Pavyzdžiui, sėdynės septyniose Londono požeminio metro linijose niekada nebuvo plautos. Tik Bakerloo, Victoria ir Central krypčių metro sėdynės yra valomos kas 6 mėnesius. Tai reiškia, kad paliktas sportinio batelio įspaudas išliks ilgam.

REKLAMA
REKLAMA

Nepaisant to, kad patys keleiviai gali paprašyti kitų žmonių patraukti kojas nuo sėdynės, ar transporto priemonių kontrolieriai turi galią sustabdyti šią problemą?

REKLAMA

Kaip rašoma Nacionalinėse keliavimo traukiniais sąlygose, keleiviai privalo būti supratingi vieni kitiems, kad visi galėtų vienodai mėgautis kelione, tad nei vienas keleivis neturi teisės bet kaip teršti geležinkelio ir jo transporto priemonės, pažeisti ar atjungti jų dalis ar kitaip trikdyti kelione besimėgaujančių žmonių patogumui. Tuo naudojasi didžioji dalis geležinkelio kompanijų, nors kai kurių jų reikalavimai yra griežtesni nei įprastai.

REKLAMA
REKLAMA

Kai vienos įmonės nusprendė imtis veiksmų traukiniuose iškabindami specialius ženklus, kitos ėmėsi papildomų priemonių.

„Merseyrail“ pasamdė žmogų, kuris patruliuoja traukinyje ir fotografuoja keleivius, nepaklūstančius anksčiau minėtoms taisyklėms ir ant sėdynių sukelia kojas. Užfiksuota medžiaga yra naudojama tada, kai asmeniui išrašoma bauda.

Pirmą kartą baudžiamojon atsakomybėn įtrauktas žmogus, pripažįstantis savo kaltę, norėdamas išvengti teismo turi sumokėti 58 eurų baudą, o už pakartotinį nusižengimą – bauda iki 408 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu įmonė „Transportas Londonui“, kuriems sunkiai sekasi kovoti su taip prasižengusiais asmenimis, turi patys prašyti ir pasitikėti įprastai gerai besielgiančiais žmonėmis patiems apie savo nusižengimą pranešant atsakingiems asmenims.

„Mūsų komandos narių darbas – užtikrinti traukinių ir jų stočių prieigų aplinką ir malonią atmosferą visiems keleiviams. Klientai prie to prisidėti gali nekeldami kojų ant sėdynių, be reikalo nespausdami keleivių pagalbos mygtuko ir draugiškai išleisdami vieni kitus iš traukinių, kad nesusidarytų kamščiai ir traukiniai atvyktų laiku“, - pasakojo Markas Eversas, „Customer Strategy London Underground“ vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų