Savivaldybės šią savaitę paskelbtame viešajame pirkime pateikti pirminiai projektiniai pasiūlymai, konkurso laimėtojas turės parengti ir techninį projektą, ir vykdyti statybas.
Statant 7,5 metro pločio ir 65 metrų ilgio viaduką planuojama įrengti 3 metrų pločio asfalto dangos dviračių taką, kita pusė jo būtų skirta pėstiesiems – čia būtų įrengtas betoninių plytelių šaligatvis.
Kaip BNS sakė Miesto plėtros departamento direktorius Mindaugas Pakalnis, viadukas statomas ant Narbuto kalno, ties viešojo transporto stotelėmis ir perėja, siekiant didesnio eismo saugumo, patogumo gyventojams.
„Nuspręsta projekto imtis todėl, kad nuolat būna įvykių toje vietoje, kuriuose nukenčia žmonės. Taip pat yra labai patogu padaryti, kad žmonės iš vieno rajono į kitą nueitų nekirsdami gatvės, o tame pačiame aukštyje, kad nereikėtų leistis aukštyn-žemyn. Yra numatyti pėsčiųjų, dviračių takai. Tad bendrame savivaldybės posūkyje į ryšių pėsčiomis ir dviračiais gerinimą, viadukas labai pagerintų ryšį tarp Viršuliškių ir Karoliniškių, pagerintų Karoliniškių gyventojams patekimą į kitoje pusėje esančius miškelius“, – sako M.Pakalnis.
Per pastaruosius kelerius metus šioje Vilniaus vietoje buvo net keletas eismo įvykių, per kuriuos sužaloti pėstieji, 2014-ųjų spalį perėjoje automobilio partrenkta mergina žuvo. Savivaldybė jau anksčiau skelbė ateityje ketinanti statyti šioje vietoje viaduką.
Per kelerius metus Vilniuje planuojama pastatyti dar vieną viaduką, jis jungtų Tauro kalno teritoriją su Petro Cvirkos skveru. Tai, savivaldybės architektų nuomone, taip pat turėtų pagerinti susisiekimą sostinės centre pėstiesiems ir dviratininkams.