Sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ laukiamos itin azartiškos „AutoPlius Lietuvos drifto čempionato“ varžybos – serijos lyderiai skaičiuoja savo kozirius ir ruošiasi varžytis dėl kiekvieno trasos centimetro.
Nusimatančią rimtą kovą puikiai indikavo ketvirtadienį įvykęs „Putadienis“. Treniruotei parinkta būsima čempionato trasa surinko visus čempionato lyderius, kurie nesibodėjo susukti net 200 kilometrų tam, kad pasitikrintų konkurentų galimybes ir susirinktų varžybų strategijos planavimui reikalingą informaciją. Po pirmųjų važiavimų buvo galima matyti skirtingų komandų mechnikus besidairančius į oponentų padangas, naudojamus sliegius, bei važiuoklės nustatymus – tai rodo, jog aiškaus lyderio tikėtis tikrai nepavyks.
Itin agresyviais ir greitais važiavimais pasižymėjo „Mantingos“ komandos pilotas Mantas Kulvinskas. „Prestigio EEDC“ trečiąją vietą šiuo metu užimantis atletas negailėjo nei laiko, nei padangų ir ketvirtadienio vakarą specialiai atkeliavo iš Vilniaus.
Kelionė ir pastangos nebuvo bergždžios – Mantui pavyko pasibandyti tiek trasos konfigūraciją, tiek kitų čempionato favoritų galimybes. Sportininko koziriu virto pasirinktos padangos ir itin minkštas užpakalinės važiuoklės reguliavimas – vos tik paspaudus rankinį stabdį iniciacijoje, automobilis tiesiog „prisėsdavo“, taip užtikrindamas visą įmanomą sukibimą Manto pasirinktoms „Achilles Radials“ padangoms – tai šio sezono drifterių atradimas.
„123S“ padanga yra „semi-slick“ tipo, tad turi netik itin kietą šoninį padangos kordą, užtikrinantį minimalų automobilio svyravimą iš padangų, bet ir itin gerai kimba prie „Nemuno žiedo“ asfalto. Šios padangos Mantui leido III-ojo „Prestigio EEDC“ etapo metu parodyti stulbinantį, rekordinį iniciacijos greitį – 205km/h ir būtent šios padangos leidžia jam jau nuo starto linijos kelti varžovams siaubą rūkstant link pirmojo posūkio.
„Sustūmus 4 pavaras, vilnietis neatleisdamas akseleratoriaus atlekia iki pat „Ąžuolo“ posūkio, kur, kiek prisistabdęs rankiniu stabdžiu ir slydimo kampu, spiria į sankabos pedalą, momentaliai jungia 5 bėgį, kuriuo, 700 arklio galių išvystantis „Toyota“ variklis nesuabejojęs pabaigia čempionato trasą, leisdamas „Achilles“ dalinti taip fanų mėgstamą „putą“ visomis kryptimis. Padangų komplekto trukmė – maksimaliai 5 ratai, tačiau jų suteikiamas greitis yra bekompromisis.
Dar vienas iš „700 arklių“ klubo atstovų Kęstutis Petronis taip pat renkasi šias padangas, tačiau ketvirtadienį tai neišgelbėjo jo nuo, jau kurį laiką kamuojančių elektronikos problemų – neseniai sudegė Kęstučio automobilio kompiuteris, o trečiadienio vakare sėkmingai gavus pakaitinį, šis atsisakė dirbti jau pirmame važiavime. Pakalbintas Kęstutis skundėsi, jog vėl „dingo skierka“ ir jo norai sudalyvauti čempionate vėl atsiremia į elektrikų magiją.
Su techninėmis problemomis treniruočių metu susidūrė ir „Eneos-NP TEAM“ atstovas Tadas Adomaitis – paskutinius programavimo štrichus bandęs sudėti sportininkas iš pradžių sumaitojo eilinį pusašį, o antrą sykį ir visam laikui trasą turėjo palikti dėl vėl trūkusio įsiurbimo kolektoriaus. Tai menka problema, tačiau ji atėmė iš Tado paskutinius šansus priprasti prie sekmadienio etapo trasos.
Timas Simniška, Darius Balys, Evaldas Kovalenka, Mantas Kulvinskas, Ronaldas Ramoška, Andrius Vasiliauskas, Povilas Lencevičius, Kęstutis Kelpša, Andrius Čibirka – tai visos įmanomos pavardės, kurias tikras fanas gali išgirsti etapo rykiuotėje ir visi šie vyrai planuoja stipriai pasistumdyti dėl ketvirtojo etapo įskaitinių taškų. Veiksmas sekmadienį – „Nemuno žiede“.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą