• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Spalio pradžioje Lietuvoje debiutavęs sportiškas „Subaru“ universalas „Levorg“, panašu, atverčia dar vieną naują automobilių rinkos puslapį. Beveik prieš du dešimtmečius „Subaru“ tapo naujo segmento pradininkais, pasiūlę padidinto pravažumo „Outback“ universalą, kuris iki šiol yra tarp geriausiai perkamų modelių. „Levorg“ – sportiškas universalas – puikiai tinka ir sportiškumą mėgstančiam, ir funkcionalumą vertinančiam vairuotojui, o visais ratais varomų analogų irgi beveik nėra.
Kuo naujasis „Levorg“ patrauklus praktiškai, galimybę išbandyti turėjo kelios dešimtys oficialiojo šio gamintojo atstovo – „JMA centro“ – klientų, savaitgalį praleidusių netradiciniame renginyje, pavadintame „Levorg Challenge“.

Spalio pradžioje Lietuvoje debiutavęs sportiškas „Subaru“ universalas „Levorg“, panašu, atverčia dar vieną naują automobilių rinkos puslapį. Beveik prieš du dešimtmečius „Subaru“ tapo naujo segmento pradininkais, pasiūlę padidinto pravažumo „Outback“ universalą, kuris iki šiol yra tarp geriausiai perkamų modelių. „Levorg“ – sportiškas universalas – puikiai tinka ir sportiškumą mėgstančiam, ir funkcionalumą vertinančiam vairuotojui, o visais ratais varomų analogų irgi beveik nėra.
Kuo naujasis „Levorg“ patrauklus praktiškai, galimybę išbandyti turėjo kelios dešimtys oficialiojo šio gamintojo atstovo – „JMA centro“ – klientų, savaitgalį praleidusių netradiciniame renginyje, pavadintame „Levorg Challenge“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ABR_5843


Išradingai parinktas maršrutas ir originalios užduotys beveik visai dienai bendram iššūkiui suvienijo ekipažus, kuriuos dažniausiai sudarė šeimos, mėgstančios „Subaru“ automobilius. O šio orientavimosi ralio finiše visų laukė speciali užduotis – tikras „Levorg“ išbandymas.
Renginyje dalyvavę „Subaru“ gerbėjai (o universalus šios markės „fanai“ tikrai mėgsta) gyrė itin erdvų saloną bei talpią bagažinę. Jie akcentavo, kad naujojo modelio salono apdailos medžiagos – itin kokybiškos. Ir panašu, kad naujiena pateisins lūkesčius: Baltijos šalyse dar iki oficialaus pristatymo buvo užsakyta net 50 „Levorg“ modelių.
Vienas pirmųjų Lietuvoje naująjį modelį išbandė ralio meistras Dominykas Butvilas. Šiemet Europos ralio čempionato ERC2 klasėje bronzos medalį užsitikrinęs lenktynininkas rado panašumų tarp jo varžybose vairuojamo „Subaru WRX STI“ modelio ir naujojo „Levorg“: „Automobilis puikiai klauso vairuotojo ir „laikosi“ ant kelio. Gal tai ir padangų nuopelnas, tačiau sukibimas su kelio danga buvo pavydėtinas ant įvairios dangos. O ir variklio galios tikrai pakako. Manau, kad pasijusti beveik lenktynininku galės kiekvienas, sėdęs prie šio modelio vairo. Nors žinodamas, kad vairuotoji automobilį su turbininiu varikliu, lauki itin standžios sportiškos pakabos reakcijos, komforto buvo „per akis“.

REKLAMA

ABR_5885


„Man labai patiko tas komforto ir sportiškumo derinys. Toks sunkiai nusakomas jausmas: pakaba standi, bet maloniai standi ir leidžia važiuoti tikrai komfortiškai“, - teigė patyręs lenktynininkas. Jis pripažino, kad „Subaru“ tikrai gerokai aukščiau pakėlė vidaus apdailos medžiagų kokybės „kartelę“.
Nuo 26 490 eurų kainuojantis „Levorg“ siūlomas su nauju 1,6 litro benzininiu turbokompresoriniu varikliu: jo galia 170 AG 125 kW), iki 100 km/val. šis sportiškas universalas įsibėgėja per 8,9 sek., o gamintojai deklaruoja itin  patrauklias degalų sąnaudas – vidutiniškai 100 km kelionei reikia 6,9 litro benzino, variklis atitinka „Euro 6b“ ekologinį standartą. Beje, alternatyvos gamintojas nesiūlo: „Levorg“ parduodamas su tik su CVT bepakopiu variatoriumi, mechaninės pavarų dėžės rinktis nėra galimybės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų