Po trijų etapų S.Loebas bendroje Dakaro įskaitoje dar buvo 6-as ir net po prasto 5-ojo etapo laikėsi dešimtuke. Visgi tada prancūzas nugarmėjo į 44-ą vietą, atsidurdamas ir už visų likusių Lietuvos automobilių ekipažų. Pavyzdžiui, iki Ginto Petraus S.Loebui trūko beveik 5 val.
Šeštasis etapas tapo lemtingas, kai S.Loebui trasoje lūžo šakė. Jis su šturmanu Danieliu Elena greitai suprato, jog patys nepajėgs sutaisyti automobilio, todėl liko dykumoje laukti serviso sunkvežimio. Jau po vidurnakčio vietos laiku S.Loebas ir D.Elena pagaliau pasirodė finiše.
Šeštąjį greičio ruožą jie įveikė per 13 val. 48 min. 30 sek., o nuo etapo nugalėtojo ispano Carloso Sainzo („Mini“) atsiliko net 10 val. 10 min. 3 sek. S.Loebas pirmą maratono dieną finišavo vos su vienu atsarginiu ratu ir buvo šalia Edvino Juškausko bei užėmė 42-ą vietą (6 val. 12 min. 39 sek.).
Antrą maratono dieną S.Loebas pajudėjo į trasą, pasiekė WP1 ir WP2 punktus, tačiau pradūrė du ratus, o jo pagalbinis sunkvežimis taip pat susidūrė su mechaninėmis problemomis.
Nors S.Loebas galiausiai rado būtų, kaip judėti, tačiau, tačiau nusprendė palikti trasą ir važiavo paprastu keliu į bivuaką Neomyje, taip rizikuodamas būti diskvalifikuotas. Visgi oficialaus sprendimo net neprireikė, nes vos tik atvykęs į bivuaką, S.Loebas savo komandai pranešė apie sprendimą pasitraukti iš 2021 m. Dakaro ralio. Dakaro ralyje S.Loebas geriausiai pasirodė 2017 m., kai užėmė 2-ą vietą. Į prizininkų gretas jis papuoldė ir 2019 m., kai finišavo trečias.
Nous devons abandonner le @dakar la mort dans l'âme ...
— Sébastien Loeb (@SebastienLoeb) January 11, 2021
Nous sommes déçus pour l'équipe @BRaidXtreme mais nous avons beaucoup d'enseignements à tirer de cette édition pour revenir plus fort l'an prochain 💪🏼 #BRX #RedBull #BFGoodrich #Bardahl #Sparco pic.twitter.com/l7vp3iEwo9