„Volkswagen Golf GTI"
Pradėkime nuo pačio įdomiausio ir greičiausiai daugiausiai dėmesio sulauksiančio modelio tarp automobilių entuziastų. Jau septintos kartos „Golf GTI" bus siūlomas su nauju 2 litrų benzininiu agregatu, kuris išvystys 220 arba 230 arklio galių, priklausomai nuo versijos.
Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę į priekinius varomuosius ratus. Automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 sekundės ir pasieks maksimalų 246 km/h greitį.
Mūsų žiniomis, naujasis modelis turėtų kainuoti nuo maždaug 93,000 litų.
„Golf R Variant"
Artėjant įprasto „Golf" universalo debiutui, „Volkswagen" parodoje pristatė įdomią ir pakankamai patrauklią „Golf R Variant" koncepciją. Norintiems praktiško ir talpaus automobilio, „Volkswagen" galvoja pirkėjams pasiūlyti „R-Line" apdailą „Golf" universalui. Gaila, kad tai tik apdaila, o ne tikras ir galingas „Golf R" variantas su universalo kėbulu.
Konceptas, kuris buvo demonstruojamas parodoje po kapotu turėjo ekonomišką ir ekologišką dyzelinį agregatą bei keturių varomųjų ratų sistemą.
„Volkswagen XL1"
Bene didžiausią intrigą kėlęs automobilis, kuris vidutiniškai turėtų suvartoti vos vieną litrą degalų šimtui kilometrų. Neįtikėtina? Visgi net labai. Automobilis yra varomas dviejų cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 48 arklio galias. Taip pat ant galinės ašies sumontuotas elektrinis motoriukas išvysto 20 kW. Trumpai tariant, tai yra 0,9 litro suvartojantis pakraunamas hibridas.
Automobilis taip pat aprūpintas septynių bėgių dvigubos sankabos pavarų dėže, gali pasiekti maksimalų 160 km/h greitį ir išmes vos 21 g/km CO2.
Šio ekonomiško automobilio kaina greičiausiai prilygs brangiems sportiškiems automobiliams. Mūsų žiniomis, kompanija žada šį automobilį ne pardavinėti, bet nuomoti.
Daugiau
Ką dar įdomaus buvo galima išvysti „Volkswagen" stende? Kompanija demonstravo beveik visą markės modelių gamą. Pradedant „Beetle" ir baigiant „Phaeton".
Keli įdomesni pavyzdžiai : „Volkswagen Golf GTD". Turintis tas pačias valdymo ir dinamines savybes, kaip ir „Golf GTI", tačiau gali pasigirti neįtikėtinai taupiu dyzeliniu varikliu. Nežinome ar šį modelį pasiūlys „Volkswagen" markės atstovai Lietuvoje, nes praeitos kartos „GTD" buvo galima įsigyti tik pagal užsakymą.
Kitas eksponatas - „Polo R WRC". Pasak kompanijos atstovų, sportiška „Polo" modelio modifikacija turėtų pasiekti serijinę gamybą jau šiemet. Jeigu automobilis turės tokias pat technines charakteristikas, kaip ir konceptas, serijinei gamybai paruoštas automobilis iki 100 km/h įsibėgės per 6,4 sekundės ir galės pasiekti 246 km/h greitį.