Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Didžioji dauguma automobilių tobulintojų orientuojasi, jog kuo daugiau "sukiši" pinigų į mašiną, tuo jis bus "šustresnė" prieš kitas. Tačiau šiandien parodysime, jog kokybiškam, širdžiai mielam automobiliui pasidaryti nereikia paaukoti visų santaupų.
Vieniems automobilio tobulinimo mintis ateina, tik pakeitus kelis automobilius. Kitiems šis potraukis atsiranda nuo pat pirmojo automobilio įsigijimo. Taip nutiko ir šiam herojui, Kodžiui iš Niurjorko. O jo platforma savęs išreiškimui tapo šis 2008 metų Scion tC.
Siekiant išvengti problemų su naudotomis mašinomis, vaikinas iškart po mokyklos baigimo nutarė dairytis į biudžetinius naujus automobilius. Taip jo kelias nuvedė iki Scion salono, iš kurio ir išriedėjo su mėlynu tC modeliu.
Einant metams po truputi vyko automobilio personalizavimo darbai: perdažyti ratai, stabdžių suportai, patamsintos lempos. Tipiniai pradedančiojo entuziasto darbai. Tik štai po to kai vaikinas gavo geriau apmokamą darbą prasidėjo rimtesni automobilio patobulinimai.
Daug draugų ir automobilių forumų kolegų pagalbos susilaukė šis tC. Šiaip ne taip buvo išsirinkti iki šiol niekur ant Scion neregėti ratai. Tai R17 CCW LM5 su perdarytomis platesnėmis palangėmis. Priekyje 10 J, gale 11 J. Pakaba šuoliuoja ant BC Racing coiloverių, o ratų išvirtimą padeda sureguliuoti H&R traukės. Kurių pagalba priekyje yra - 1.8 , o gale 5.5 laipsnių išvirtimas.
Kadangi ši mašina vienintelė ir kasdienė Kodžio transporto priemonė, buvo pasirinktas ne tik optimalus pakabos suderinimas tokioms sąlygoms. Bet ir šiek tiek patobulintas variklis, po kapotu apsigyveno 0.55 bar pučianti Turbonetics t3/t4 sraigė ir visas IC vamzdynas. Prie viso to, buvo sumontuoti našesni 630 cc kuro purkštukai.
Kaip ir priklauso tikram automanui, vaikinas su draugais daug naktį praleido su šiuo automobiliu garaže. Buvo daroma ir klaidų, kurios suteikia karčios patirties. Buvo ir silpnumo akimirkų, kuomet jau rodėsi mašina tuoj keliaus į metalo laužą. Tačiau galiausiai visi vargai ir pykčiai pasimiršta, o automobilis atrodo ir važiuoja kaip pridera. Kodis ir toliau ketina darbuotis prie savo pirmosios mašinos, ir toliau vesti ją clean stiliaus keliu.
*nuotraukos "Canibeat"
Didžioji dauguma automobilių tobulintojų orientuojasi, jog kuo daugiau "sukiši" pinigų į mašiną, tuo jis bus "šustresnė" prieš kitas. Tačiau šiandien parodysime, jog kokybiškam, širdžiai mielam automobiliui pasidaryti nereikia paaukoti visų santaupų.
Vieniems automobilio tobulinimo mintis ateina, tik pakeitus kelis automobilius. Kitiems šis potraukis atsiranda nuo pat pirmojo automobilio įsigijimo. Taip nutiko ir šiam herojui, Kodžiui iš Niurjorko. O jo platforma savęs išreiškimui tapo šis 2008 metų Scion tC.
Siekiant išvengti problemų su naudotomis mašinomis, vaikinas iškart po mokyklos baigimo nutarė dairytis į biudžetinius naujus automobilius. Taip jo kelias nuvedė iki Scion salono, iš kurio ir išriedėjo su mėlynu tC modeliu.
Einant metams po truputi vyko automobilio personalizavimo darbai: perdažyti ratai, stabdžių suportai, patamsintos lempos. Tipiniai pradedančiojo entuziasto darbai. Tik štai po to kai vaikinas gavo geriau apmokamą darbą prasidėjo rimtesni automobilio patobulinimai.
Daug draugų ir automobilių forumų kolegų pagalbos susilaukė šis tC. Šiaip ne taip buvo išsirinkti iki šiol niekur ant Scion neregėti ratai. Tai R17 CCW LM5 su perdarytomis platesnėmis palangėmis. Priekyje 10 J, gale 11 J. Pakaba šuoliuoja ant BC Racing coiloverių, o ratų išvirtimą padeda sureguliuoti H&R traukės. Kurių pagalba priekyje yra - 1.8 , o gale 5.5 laipsnių išvirtimas.
Kadangi ši mašina vienintelė ir kasdienė Kodžio transporto priemonė, buvo pasirinktas ne tik optimalus pakabos suderinimas tokioms sąlygoms. Bet ir šiek tiek patobulintas variklis, po kapotu apsigyveno 0.55 bar pučianti Turbonetics t3/t4 sraigė ir visas IC vamzdynas. Prie viso to, buvo sumontuoti našesni 630 cc kuro purkštukai.
Kaip ir priklauso tikram automanui, vaikinas su draugais daug naktį praleido su šiuo automobiliu garaže. Buvo daroma ir klaidų, kurios suteikia karčios patirties. Buvo ir silpnumo akimirkų, kuomet jau rodėsi mašina tuoj keliaus į metalo laužą. Tačiau galiausiai visi vargai ir pykčiai pasimiršta, o automobilis atrodo ir važiuoja kaip pridera. Kodis ir toliau ketina darbuotis prie savo pirmosios mašinos, ir toliau vesti ją clean stiliaus keliu.
*nuotraukos "Canibeat"