Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Red Bull“ per pastarąjį dešimtmetį prisidėjo ne prie vieno įspūdingo projekto. Pačius talentingiausius sportininkus visame pasaulyje remiančios energetinio gėrimo kompanijos vadovai pastaruoju metu laukė kada Mad Mike'as ir jo kolegos užbaigs vieną įspūdingiausių drifto bolidų.
Iš Naujosios Zelandijos kilęs profesionalus lenktynininkas daugelį metų propaguoja „Mazda“ markių automobilius, ir ne bet kokius, bet tuos, kurie turi rotorinį variklį. Variklį, kuris daugeliui gamintojų atrodo per sudėtingas, komplikuotas ir reikalaujantis didelių investicijų.
„RADBUL“ vardu pavadintas projektas - tai naujausia drifto bolido interpretacija, aukščiausio lygio meistrų darbo vaisius, kuris neišsigąsta net ir tada, kai Mad Mike'as nori pastatyti skersą važiuodamas 200 km/val. greičiu.
Kaip ir ankstesnieji Mad Mike'o vairuoti automobiliai, taip ir šis po kapotu turi rotorinį variklį. 2.6 litro, dvejas turbinas turintis agregatas išvysto 1032 arklio galias, kuris milžinišką jėgą perduoda į galinius varančiuosius ratus.
Tai ką dabar išvysite, jus ne tik nustebins, bet ir sužavės. Dar kartą įsitikinome, jog turint labai didžiulį biudžetą, automanų vaizduotei ribų nėra.
„Red Bull“ per pastarąjį dešimtmetį prisidėjo ne prie vieno įspūdingo projekto. Pačius talentingiausius sportininkus visame pasaulyje remiančios energetinio gėrimo kompanijos vadovai pastaruoju metu laukė kada Mad Mike'as ir jo kolegos užbaigs vieną įspūdingiausių drifto bolidų.
Iš Naujosios Zelandijos kilęs profesionalus lenktynininkas daugelį metų propaguoja „Mazda“ markių automobilius, ir ne bet kokius, bet tuos, kurie turi rotorinį variklį. Variklį, kuris daugeliui gamintojų atrodo per sudėtingas, komplikuotas ir reikalaujantis didelių investicijų.
„RADBUL“ vardu pavadintas projektas - tai naujausia drifto bolido interpretacija, aukščiausio lygio meistrų darbo vaisius, kuris neišsigąsta net ir tada, kai Mad Mike'as nori pastatyti skersą važiuodamas 200 km/val. greičiu.
Kaip ir ankstesnieji Mad Mike'o vairuoti automobiliai, taip ir šis po kapotu turi rotorinį variklį. 2.6 litro, dvejas turbinas turintis agregatas išvysto 1032 arklio galias, kuris milžinišką jėgą perduoda į galinius varančiuosius ratus.
Tai ką dabar išvysite, jus ne tik nustebins, bet ir sužavės. Dar kartą įsitikinome, jog turint labai didžiulį biudžetą, automanų vaizduotei ribų nėra.