Kadangi „Facebook“ ir „Instagram“ tinklai suteikia galimybę vieniems kitus „sekti“, galima greitai sužinoti, kurios garsenybės yra ant bangos, o kurioms metas pailsėti. Besinaudodami tokia skaičiavimo sistema, įmonių atstovai siūlo žvaigždūnams pinigus už tai, kad šie jų produktus demonstruotų socialinėje erdvėje. Iš tokios veiklos viso pasaulio garsenybės kraunasi turtus.
Metų metus populiari manekenė Naomi Campbell taip pat sulaukia tokių pasiūlymų. Tačiau, ar tikrai ši veikla jai būtina? Arba iš tiesų nežinodama reklamos „Instagram“ subtilybių, arba norėdama pašiepti šį sumanymą, N. Campell savo nuotrauka ir prierašu prie jos atskleidė visas kortas.
„Naomi, kaip gera jus matyti geros nuotaikos. Ar galėtumėte nuotrauką pakomentuoti maždaug taip: Ačiū draugui Gary‘iui Apsdenui ir visiems iš „Adidas“ kompanijos. Dievinu šiuos 350 SPZL iš „Adidas Spezial“ linijos“, – prie nuotraukos, kurioje veidą dengia dviem sportbačiais, parašė N. Campbell.
Gerbėjai moterį giria už drąsą - moteris pasišaipė iš žvaigždių, kurios tokiu būdu lengvai užsidirba pinigų.