Pasak „Page Six“ šaltinių, prie komandos prisijungs ir daugiau moterų, kurios visai neprimena 90-60-90 standartų atitinkančių garsių modelių. Manoma, kad tai – nauja apatinių kompanijos taktika.
Nieko keisto, plius dydžio modeliai ar translytės asmenybės šiuo metu plačiai aptarinėjamos visame pasaulyje, todėl, bandydama pritraukti daugiau dėmesio ir kardinaliai keisdama kompanijos įvaizdį, „Victoria’s Secret“ ėmėsi naujos taktikos.
Šaltiniai taip pat tvirtina, kad daugelis prie komandos prisijungusių moterų nepozuos su apatiniais ir nežengs podiumu. Jų pagrindinė veikla – kompanijos įvaizdžio kūrimas reklaminiais tikslais, dalyvavimas socialinėse kampanijose ir kt.
Vis dėlto, šis netikėtumas patiko ne visiems.
Daugelis kritikų iškart rėžė, kad tai – tiesiog pigus reklaminis triukas, prie komandos prijungti žmones, kurie dabar „ant bangos“. Taip pat priduriama, kad dėl reklamos ir papildomo dėmesio, „Victoria’s Secret“ ryžtasi atsisakyti reklamos su savo seksualiais modeliais, o vietoje jų remtis labiau žemiškomis moterų istorijomis.
Daug kas tokį kompanijos žingsnį sveikina ir lydi pagyromis, tačiau iškart priduriama, kad vargu, ar tai pakels smunkančius pardavimus.
Kompanijos generalinis direktorius Martinas Watersas tvirtino, kad pagrindinis jų tikslas – panaikinti moterų išvaizdos suvokimą kaip seksualinį simbolį vyrams. Pasak jo, reikia susikoncentruoti į tai, ko nori moterys, o ne vyrai.
Tačiau ir šis vyro požiūris buvo priimtas labai dviprasmiškai. Ilgus metus „Victoria’s Secret“ kuriami apatiniai ir seksualūs šou būtent tuo ir traukė akį – jie buvo itin seksualūs, neretai provokuojantys ir apkalbami ilgus mėnesius.