Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ pripažino, jog vežėjai yra labai sunerimę dėl perspektyvų rytų rinkose:
„Kalbame ne tik apie Rusija, kuri yra ir tranzito valstybė, per kurią pasiekiame kitas šalis – Kazachstaną, Uzbekistaną, Kirgiziją, Tadžikistaną. Su šiomis šalimis mūsų vežėjai dirba pakankamai aktyviai. Ir čia sutapo dvi aplinkybės – Rusijai taikomos sankcijos ir Rusijos atsakas bei tik Lietuvos vežėjams kol kas dar taikomos muitinės procedūros. Ir dėl to susidaro dideli praradimai. Latvijos ir Rusijos pasienyje, kertant sieną Lietuvos automobiliui arba automobiliui, pakrautam Lietuvoje, atliekama pilno patikrinimo procedūra. Prekės iškraunamos, nuodugniai tikrinamos, vėl pakraunamos. Gaištamas laikas, susidaro papildomos išlaidos. Padėtis kol kas nesikeičia“.
Anot pašnekovo, Lietuvos vežėjai daugiausia į Muitų sąjungos šalis ir važiuoja tranzitu per Baltarusiją, kur esą kol kas didesnių kliūčių nėra:
„Tokios problemos atsiliepia mūsų konkurencingumui. Nukritus krovinių srautui ir rodant tokį padidintą dėmesį mūsų vežėjams, visa tai konkuruoti su kaimynais tikrai nepadeda. Receptas čia būtų bendras – ieškoti naujų galimybių, naujų rinkų, bet, pasikartosiu, padėtis labai sunki. Tokia nepalanki vežėjams situacija jau senokai buvo. Ji primena 2008-2009 metų krizę“, – kalbėjo A. Kondrusevičius.
Laida „Verslo pozicija“ transliuojama pirmadieniais 8.05 val.