Sekmadienio popietę vykusios Austrijos didžiojo prizo lenktynės baigėsi netikėta George'o Russell'o pergale, tačiau lenktynių baigtis galėjo būti kitokia.
Rikiuotės priekyje važiavęs Max'as Verstappenas ir Lando Norrisas kovojo dėl pirmosios vietos, tačiau ši dvikova baigėsi taip, kaip ir buvo galima tikėtis – susidūrimu.
Vis dėlto, „Red Bull“ komandos balsu būnantis Helmutas Marko mano, jog ekipos strategijai turėjo įspėti M. Verstappeną, jog trys brito bandymai aplenkti čempionato lyderį jam uždirbo griežtą įspėjimą iš varžybų teisėjų.
Tris kartus už trasos ribų išvažiavęs L. Norrisas negalvojo apie pasekmes ir savo akiratyje turėjo tik vieną tikslą – aplenkti varžybų lyderį.
Po nesėkmingo L. Norriso bandymo aplenkti Formulės 1 čempioną, britas vėliau gavo penkių sekundžių baudą, kuri pagal šių pirmenybių taisykles skiriama automatiškai po to, kai lenktynininkas neatsižvelgia į teisėjų perspėjimus paisyti trasos limitų.
Pasibaigus lenktynėms, H. Marko kalbėdamas su „Red Bull TV“ žurnalistais sakė, jog lenktynių baigtį lėmė keli veiksniai.
„Antrasis M. Verstappeno sustojimas aptarnavimo zonoje buvo nevykęs. Dėl šios klaidos Lando pateko į DRS langą. Taip pat mūsų spėjimas, kad kieto mišinio padangos bus geresnis pasirinkimas buvo klaidingas“, – sakė H. Marko.
„Lando taip pat turėjo naujutėlį padangų komplektą, o mes – naudotas. Tai taip pat buvo didelis veiksnys“, – tęsė jis.
„Sakyčiau, kad abu sportininkai važiavo nepagrįstai sunkiai. Galbūt dėl to galima kaltinti mus. Juk mes žinojome, kad prieš Lando vykdomas tyrimas dėl trasos limitų pažeidimų.“
„Tačiau nežinojome, ar jis bus nubaustas ir kaip. Taigi, žvelgiant iš tolimesnės perspektyvos, buvo jam galima pasakyti: Gerai, praleisk jį.“
H. Marko mano, jog šių dviejų sportininkų kova tam tikrais momentais buvo puiki, tačiau džiaugsmas išblėso po to, kai M. Verstappeno ir L. Norriso kova peraugo į bandymus pažeisti taisykles, užuot susikoncentravus į sąžiningą dvikovą.