Atrodo, kad žmonės sutinka mokėti už bet ką, kas yra gerai įpakuota – net jei pakuotė tuščia. Prancūzijoje gyvenantis studentas Amtoine‘as Deblay tai sumąstė vieną vasarą ir pradėjo iš to gerai uždirbti. „Air de Montcuq“ skardinė kainuoja apie 5,5 euro (dar reikia priskaičiuoti atgabenimo mokesčius). Svarbu paminėti, kad „Air de Montcuq“ yra tiesiog skardinė, kurią vaikinas pripildo oro savo gimtajame mieste Montcuq mieste.
22 metų A. Deblay pasiūlė šią idėją puslapyje, kur žmonės sutinka finansuoti kieno nors idėjas (kisskissbankbank.com), nieko nesitikėdamas. Tačiau idėja sulaukė palaikymo – žmonės vaikinui surinko net 1000 dolerių. Tiek internetinę svetainei sukurti ir oro pakavimo išlaidoms apmokėti. Kai apie tai sužinojo Prancūzijos spauda, ji plačiai aprašė šią idėją ir padėjo vaikino verslui klestėti. Jis teigia labai nustebęs, kai per tris savaites sulaukė net 1000 užsakymų. „Aš tikėjausi, kad atsiras susidomėjusių, bet ne tiek daug per tokį trumpą laiką“, – pasakojo verslus prancūzas.
Galima teigti ir tai, kad šio produkto populiarumą lemia vaikino pasirinkta reklamos strategija. Savo puslapyje A. Deblay informaciją pateikia žaismingai. „ „ „Air de Montcuq“ yra 100 proc. organiškas produktas. Jis leidžia jums pasinerti į miesto gyvenimą, kad atgaivintumėte savo idėjas. Idealiai tinka tada, kai jums reikia kūrybinio įkvėpimo.“
Be to, pateikiamas ir įspėjimas: „Atsargiai, nepakeičiamas turinys, kuris gali būti vartojamas tik kartą. Nepalikti indo atviro“.
Jaunasis verslininkas galiausiai užtikrina savo klientus, kad jis gerbia orą. „Siekdami neišnaudoti miesto oro išteklių, mes savo derlių ribojame iki 10 litrų per savaitę“.