Norinčiųjų nuomotis nestokojantys didieji Lietuvos prekybos centrai patys renkasi, kurias bendroves priimti. Mažesni prekybininkai sakosi esą stumiami lauk, o garsių prekės ženklų atstovai teigia, kad vyksta natūrali kova už būvį, kurioje išlikti turi patys stipriausi, rašo dienraštis "Verslo žinios".
Vilniaus drabužių siuvimo bendrovės "Rožė", kuriai pernai rugpjūtį teko išsikraustyti iš sostinės prekybos centro "Europa" dar nesibaigus nuomos sutarčiai ir kuri dėl to iki šiol kovoja teisme, generalinė direktorė Nadežda Filipova sako, kad derėtis su prekybos centrais sudėtinga, mat jie duoda sutartį, ir, jei nesutinki su kai kuriais jos punktais, net nesiderama.
"Mažiesiems išvis nėra kur prisiglausti, jei neturi vardo, lieka vien Gariūnai", - sakė ji.
Anot "Europos" prekybos centro rinkodaros direktorės Sandros Kivilienės, prekybos centro nuomininkai yra parenkami atsižvelgiant į bendrą "Europos" koncepciją bei pirkėjus.
Pasak bendrovės "Akropolis" Prekybos centrų valdymo ir rinkodaros skyriaus vadovės Renatos Jakubčionienės , visų norinčiųjų įsikurti prekybos ir pramogų centruose sutalpinti neįmanoma, todėl yra vykdoma atranka.
"Esant konkurencijai tarp prekių ženklų ir didelei nuomojamų plotų paklausai, renkamės tuos nuomininkus, kurie geriausiai patenkins mūsų lankytojų poreikius. Pirmenybė teikiama tarptautiniams prekių ženklams ir tiems, kurie yra populiarūs", - teigia ji.
Kaip sakė, advokatų kontoros "Saladžius ir partneriai" advokatas Aušrys Šliavas, konfliktai tarp prekybos centrų valdytojų ir nuomininkų pasitaiko ne taip jau retai, bet dažniausiai neiškyla į viešumą, kad nesugadintų prekybos centro reputacijos.