Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Balsas. lt tapo visisku šudu kada pradejo dalinti knygas uz daugiausiai parasytu komentaru. Siulau balsui nebedalinti knygu (tegul nusiperka) , nes jau nebeimanoma paskaityti normaliu komentaru ka zmones konkreciai galvoja apie viena ar kita tema.
ko 2ia nesuprast, vieni nenori euro-vėžės, nes rusiška sistema ir technika yra patogiau viską toliau reguliuoti, o kitiems euro-entuziastams taigi rūpi detalės kur čia nusukus milijonėlį kitą ir pasitraukus tada ramiai iš posto, kai visas projektas vėl bus užkoncervuotas... tai, kad Vilnius-ERyga-Talinas iki šiol neturi normalaus susisiekimo geležinkeliu yra nesusipratimas ir gėda. bet tam matyt yra savo priežastys, pamąstykim kokios?
geležinkelio guggenheimas
geležinkelio guggenheimas
Geležinkelio Guggenheimas
Ponia Ilona, prieš rašydama šį straipsnį galėjote pasiskaityti straipsnį "Tiesus kelias geriau nei aplinkkelis", jis yra internete. Tuomet nereikėtų tuščiagarbių valdininkų lūpomis kviesti statyti geležinkelio Guggenheimą, t.y. visišką nesąmonę. Geriau reikėjo suskaičiuoti, kiek milijonų Lietuvai jau kainavo ši užmačia, turbūt ne vieną, o gal ir ne vieną dešimtį. Pinigai per tą "Rail Baltica" direkciją, nieko neveikiančią įstaigą ir toliau švaistomi, o Lietuvos geležinkelis verkia, kad neturi pinigų. Absurdas ir tiek.
įsėdi į traukinį vakare pvz Kaune ar Marijampolėje ir ryte atsibundi jau Berlyne... ir atvykęs ir pamiegojęs, ir Lenkija neįkyrėjusi savo kaimo keliukais
nemanau, kad gera linkme einame
ir kam reikia tai judinti
Gal todėl, jog didesni krovinių srautai yra rytų kryptini?
Smetonos laikais visi geležinkeliai buvo perdaryti į europinš vėžę, dabar per 20 metų taip ir likom su rusiška.
Bet kai pagalvoji, tai tais siaurais bėgiais europoje traukiniai vos ne skrenda, o plačiu rusišku traukiniai veklasi 40 km per h greičiu.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų