Keramikė savo dirbiniams pasirinko ir netradicinį baltąjį molį, kuris pašnekovės tikinimu, yra daug gražesnis už rudąjį, ne toks teplus, be to jo gaminių išvaizda primena porcelianą.
Tiesa, surasti tai, kas turėtų paklausą nebuvo lengva. Keramikė Rasa Gedutienė tikina, kad sėkmę kūrybiniuose versluose paprastai atneša originalių idėjų paieška ir jų realizavimas.
„Reikia stengtis ir ieškoti to, ko nėra pilna, kad nebūtų kopija. Reikia parodyti kažką naujo, savo, individualaus. Taip pat reikia žiūrėti, kas domina pirkėją. Aš dažniausiai gaminu angelus, nes jie Lietuvoje tarsi tapo palinkėjimo simboliu, juos perka per šventes ir kitomis progomis“, - pasakojo keramikė.
Pasak keramikės, vis tik didesnė dalis pirkėjų originaliems ir brangesniems keramikos dirbiniams yra į Lietuvą atvykę turistai iš užsienio.
„Turistai tikrai yra labai svarbūs mano darbams. Brangesnių prekių didžiausią kiekį nuperka būtent turistai. Lietuvoje žmonės tokius rankdarbius mėgsta dovanoms“, - tikino pašnekovė.
Keramikė R. Gedutienė teigia, kad keramiko amatas nėra lengvas ir reikalauja nemažai investicijų. Be to, būtina nuolat tobulėti ir didinti savo meistriškumą. Kaip pagrindinį sunkumą pašnekovė įvardijo techniką, t.y. degimo krosnis, kurios yra labai brangios ir užima daug vietos.
„Visą gyvenimą mokiniesi su keramika ir atrandi vis kažką naujo“, - tikino R. Gedutienė