Karlas Lagerfeldas, Stella McCartney, Matthew Williamsonas, Alberas Elbazas, „Viktor & Rolf“... Jau visa eilė dizainerių spėjo savo geriausius podiumo hitus perkelti ant „H&M“ lentynų, tačiau dar prieš keletą metų šią tendenciją peikusi Donatella Versace nusprendė visus pralenkti bei šį rudenį pristatė bene daugiausiai išreklamuotą savo kūrybinį eksperimentą, kurį jau šiomis dienomis buvo pristatytas 300 „H&M“ parduotuvių visame pasaulyje. Parduotuvėms, vos atvėrus duris, kolekcija buvo iššluota per 30 minučių.
Visų pirma pasirodė ji – didžioji ir spalvingoji kolekcijos reklama su madingiausiais ir jauniausiais šių dienų modeliais. Dar birželio pabaigoje pasirodę pranešimai apie kolekciją paskatino kalbas ne tik apie drabužius, bet ir apie kampaniją. Pernai daugelį sužavėjo teatrališkos „Lanvin for H&M“ nuotraukos, tačiau D.Versace pasirinko kiek kitokią kryptį – prabangą, susipynusią su ryškiu jaunimo gatvės stiliumi. Būtent tokia ir reklama – viliojanti, „kieta“, traukianti žvilgsnį. Gyvybė suteikta tiek moterų, tiek vyrų, tiek namų dekoro linijoms.
Nėra ko slėpti – geriausius buvusių kolekcijų hitus geniali verslininkė D. Versace iš tiesų sugebėjo puikiai perkurti šiuolaikiniam jaunam žmogui, kuris žavisi „Versace“, tačiau negali sau leisti įsigyti liukso klasės kūrinių. Pasiekusi didžiulę jaunų žmonių auditoriją, dizainerė neslėpė džiaugsmo, kad drįso priimti iššūkį. Įdomu tai, kad didžioji dalis naujosios kolekcijos atkartoja ne pačios Donatellos paskutinius darbus, rodytus Milano mados savaitės metu, o jos brolio Gianni, nužudyto 1997 metais, kūrinius. Tai itin lengva pastebėti džiunglių raštų gausoje, itin ryškioje spalvų paletėje, trumpuose klostytuose sijonėliuose, kniedėmis nusagstytoje odoje.
Kaip sakė pati Donatella, ši kolekcija nėra skirta drovioms asmenybėms, tad joje gausu ir gyvūnų kailių raštų, pagyvintų neoninėmis spalvomis, japoniškų motyvų, graikiškų siluetų, grafikos elementų. Moteriškoji kolekcijos dalis susideda iš apie 40 skirtingų drabužių, pagamintų iš tokių audinių kaip oda ar šilkas, bei apie 20 skirtingų avalynės bei aksesuarų variantų.