• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Mitsubishi Lancer EVO" pristatinėti niekam nereikia, visos šio modelio kartos yra legendinės ir geresnės viena už kitą. Automobilis plačiai naudojamas visose autosporto rūšyse, neatsisako šio modelio ir gatvės„tiuneriai".
Čarlstonas Penesija yra iki ausų įsimylėjęs savo 9 kartos „Evo", krūvas pinigų investavęs į automobilį nežada sustoti. Jis sąžiningai perrinko savo automobilį nuo menkiausio varžtelio ir turbūt pažįsta jį geriau nei patį save. Išorėje mašina turi „APR Evil-R widebody" kėbulo praplatinimo komplektą (automobilis nudažytas „Teal Blue" perlo blizgesio dažais).
Minėtas kėbulo patobulinimo komplektas vienas paprasčiausių, dailiausių ir funkcionaliausių iš visų „aftermarket" rinkoje siūlomų komplektų. Ypač jeigu kartu užsisakote anglies pluošto priekinį pažeminimą ir buferio aerodinaminius sparnus. „Seibon" firmos variklio ir bagažinės dangčiai taip pat iš anglies pluošto.


Beje vaikinas priklauso vienai garsiai Las Vegase, JAV automobilių dirbtuvių komandai. „Team Hybrid" tai dirbtuvės, kurios atsirado dar net 1995 metais. Jie buvo tikri pionieriai modifikuojantys importuotus iš Japonijos automobilius. Jų patobulinti ryškiaspalviai automobiliai visada traukia praeivių akį. Vaikinas čia yra vienas iš seniausių narių, turi nemažą patirtį dirbant prie automobilių. Tai leido jam net kelis kartus perdaryti šį „EVO". Dabar matomas žalsvai mėlynas automobilis ne per seniausiai buvo ryškiai oranžinės spalvos.


Salone kontrastingai šviečia purpurinės spalvos „Cusco" saugos lankai, kurie gal ir neatrodo žavingai nudažyti. Bet čia padėtį taiso „Takata" sodriai žali saugos diržai, apsijuosę „Bride VIOS" sėdynes. Viduje galima sutikti ir anglies pluošto apdailos detalių priekinėje panelėje. Originalus grotuvas buvo pakeistas ir naujasis atsidūrė žemiau nei įprasta.


„Team Hybrid" sukurti automobiliai ne tik greiti ir gražūs, bet ir patikimi. Šis „Mitsubishi" iš Las Vegaso iki pat Los Andželo nukeliavo vienas, be jokių vilkikų pagalbos. Nors variklis turi visą kalną modifikacijų ir net 505 arklio galias. Mašina net stovėjo milžiniškose spūstyse, bet tai nieko nereiškia automobiliui. Jis tiesiog puikiai nuvažiavo iš taško A į tolimą tašką B. O savo mieste „EVO" tarnauja kaip kasdienė Čarlstono mašina. Nors ir yra paruošta trasai ar kokiam šou, mašina vis tiek atlieka savo pirminė funkciją.


Ir tai dar vienas Čarlstono dirbtuvių bruožas apart patikimumo, tai patogumas. Mašinos gerai atrodo, yra greitos, patikimos ir patogios. Tokie deriniai dažniausiai nesutinkami kalbant apie patobulintus automobilius.
Artimiausi vaikino planai prie automobilio padirbėti ties salonu, perdažyti ir saugos lankus. Bei perdaryti pakabą, orientuojantis į slalomo ir „Time Attack" varžybas. Bei greičiausia galima tikėtis naujos automobilio spalvos, šį kart subtilios ir neiššaukiančios.




Iki šios dienos jau investuota milžiniška suma į automobilį ir rodos visi darbai baigti, viskas pradedama iš naujo. Jam tiesiog įdomiau dirbti prie automobilio, nei turėti pabaigtą. Tai dar kartą patvirtina posakį, kad automobilių projektai niekada nesibaigia.






Pristatome modifikacijų sąrašą:
Variklis:
Brian Crower crankshaft, connecting rods, pistons, 280-degree camshafts; HKS Super Induction intake, Carbon TI cat-back exhaust, front-mount intercooler and pipes; Buschur Racing 3076R turbocharger; Forge Performance blow-off valve. Tial wastegate; Halman boost controller, GReddy FATT turbo timer; Mizu radiator, fans; Mishimoto hoses; RC Engineering 1,000cc/min fuel injectors, Walbro 255-lph fuel pump, MSD DIS-2 Plus ignition; Cusco turbo manifold heat shield; PCM-reflashed ECU by Thomas Ribble

Pakaba:
Endura Tech front and rear coilovers;
Energy Suspension Master Urethane bushing kit;
Cusco rollcage, radiator support brace

Ratai / Padangos:

Volk Racing Gram Lights wheels (18x9.5 +15mm);
BFGoodrich KDW tires (265/35-18);
Work aluminum lug nuts

Stabdžiai:

Rotora six-piston front calipers,
four-piston rear calipers,
two-piece slotted rotors

Išorė:

APR Evil-R front bumper, rear bumper, side skirts, front fenders,
carbon-fiber front lip splitter, canards;
Seibon carbon-fiber hood, trunk,
BASF teal blue paint,
vinyl decals by Brian of BCE Design

Salonas:

Bride VIOS Lowmax carbon/Kevlar front seats;
Takata harnesses;
Nardi Deep Corn steering wheel;
custom red suede interior accents, headliner, stitching, carbon-fiber vinyl



*šaltinis - „ImportTuner"



Mitsubishi Lancer EVO" pristatinėti niekam nereikia, visos šio modelio kartos yra legendinės ir geresnės viena už kitą. Automobilis plačiai naudojamas visose autosporto rūšyse, neatsisako šio modelio ir gatvės„tiuneriai".
Čarlstonas Penesija yra iki ausų įsimylėjęs savo 9 kartos „Evo", krūvas pinigų investavęs į automobilį nežada sustoti. Jis sąžiningai perrinko savo automobilį nuo menkiausio varžtelio ir turbūt pažįsta jį geriau nei patį save. Išorėje mašina turi „APR Evil-R widebody" kėbulo praplatinimo komplektą (automobilis nudažytas „Teal Blue" perlo blizgesio dažais).
Minėtas kėbulo patobulinimo komplektas vienas paprasčiausių, dailiausių ir funkcionaliausių iš visų „aftermarket" rinkoje siūlomų komplektų. Ypač jeigu kartu užsisakote anglies pluošto priekinį pažeminimą ir buferio aerodinaminius sparnus. „Seibon" firmos variklio ir bagažinės dangčiai taip pat iš anglies pluošto.


Beje vaikinas priklauso vienai garsiai Las Vegase, JAV automobilių dirbtuvių komandai. „Team Hybrid" tai dirbtuvės, kurios atsirado dar net 1995 metais. Jie buvo tikri pionieriai modifikuojantys importuotus iš Japonijos automobilius. Jų patobulinti ryškiaspalviai automobiliai visada traukia praeivių akį. Vaikinas čia yra vienas iš seniausių narių, turi nemažą patirtį dirbant prie automobilių. Tai leido jam net kelis kartus perdaryti šį „EVO". Dabar matomas žalsvai mėlynas automobilis ne per seniausiai buvo ryškiai oranžinės spalvos.


Salone kontrastingai šviečia purpurinės spalvos „Cusco" saugos lankai, kurie gal ir neatrodo žavingai nudažyti. Bet čia padėtį taiso „Takata" sodriai žali saugos diržai, apsijuosę „Bride VIOS" sėdynes. Viduje galima sutikti ir anglies pluošto apdailos detalių priekinėje panelėje. Originalus grotuvas buvo pakeistas ir naujasis atsidūrė žemiau nei įprasta.


„Team Hybrid" sukurti automobiliai ne tik greiti ir gražūs, bet ir patikimi. Šis „Mitsubishi" iš Las Vegaso iki pat Los Andželo nukeliavo vienas, be jokių vilkikų pagalbos. Nors variklis turi visą kalną modifikacijų ir net 505 arklio galias. Mašina net stovėjo milžiniškose spūstyse, bet tai nieko nereiškia automobiliui. Jis tiesiog puikiai nuvažiavo iš taško A į tolimą tašką B. O savo mieste „EVO" tarnauja kaip kasdienė Čarlstono mašina. Nors ir yra paruošta trasai ar kokiam šou, mašina vis tiek atlieka savo pirminė funkciją.


Ir tai dar vienas Čarlstono dirbtuvių bruožas apart patikimumo, tai patogumas. Mašinos gerai atrodo, yra greitos, patikimos ir patogios. Tokie deriniai dažniausiai nesutinkami kalbant apie patobulintus automobilius.
Artimiausi vaikino planai prie automobilio padirbėti ties salonu, perdažyti ir saugos lankus. Bei perdaryti pakabą, orientuojantis į slalomo ir „Time Attack" varžybas. Bei greičiausia galima tikėtis naujos automobilio spalvos, šį kart subtilios ir neiššaukiančios.




Iki šios dienos jau investuota milžiniška suma į automobilį ir rodos visi darbai baigti, viskas pradedama iš naujo. Jam tiesiog įdomiau dirbti prie automobilio, nei turėti pabaigtą. Tai dar kartą patvirtina posakį, kad automobilių projektai niekada nesibaigia.






Pristatome modifikacijų sąrašą:
Variklis:
Brian Crower crankshaft, connecting rods, pistons, 280-degree camshafts; HKS Super Induction intake, Carbon TI cat-back exhaust, front-mount intercooler and pipes; Buschur Racing 3076R turbocharger; Forge Performance blow-off valve. Tial wastegate; Halman boost controller, GReddy FATT turbo timer; Mizu radiator, fans; Mishimoto hoses; RC Engineering 1,000cc/min fuel injectors, Walbro 255-lph fuel pump, MSD DIS-2 Plus ignition; Cusco turbo manifold heat shield; PCM-reflashed ECU by Thomas Ribble

Pakaba:
Endura Tech front and rear coilovers;
Energy Suspension Master Urethane bushing kit;
Cusco rollcage, radiator support brace

Ratai / Padangos:

Volk Racing Gram Lights wheels (18x9.5 +15mm);
BFGoodrich KDW tires (265/35-18);
Work aluminum lug nuts

Stabdžiai:

Rotora six-piston front calipers,
four-piston rear calipers,
two-piece slotted rotors

Išorė:

APR Evil-R front bumper, rear bumper, side skirts, front fenders,
carbon-fiber front lip splitter, canards;
Seibon carbon-fiber hood, trunk,
BASF teal blue paint,
vinyl decals by Brian of BCE Design

Salonas:

Bride VIOS Lowmax carbon/Kevlar front seats;
Takata harnesses;
Nardi Deep Corn steering wheel;
custom red suede interior accents, headliner, stitching, carbon-fiber vinyl



*šaltinis - „ImportTuner"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų