DSLR kamerų pardavimai 2014 m. sausio – birželio mėnesių laikotarpiu smuko 22%, lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu. Savo ruožtu beveidrodinių fotoaparatų su keičiamu objektu populiarumas per tą patį laikotarpį padidėjo 23%. Pastarųjų kamerų pardavimai stabiliai, bet auga, skirtingai nei DSLR, kurių gamintojams teks imtis atitinkamų veiksmų.
Gana įdomias tendencijas galima įžvelgti iš grafiko, kuris atspindi minėtų tipų fotoaparatų pardavimus 2012 m. sausio – 2014 m. birželio laikotarpiu. Žiemos sezonais stebimi staigūs pardavimų kritimai, ypač DSLR kamerų atveju. Panašios tendencijos galioja ir Mirrorless fotoaparatų atveju, nors ne taip ryškiai.
Bendra DSLR fotoaparatų populiarumo tendencija išlieka neigiama, nepaisant pardavimų šoktelėjimų pavasario – vasaros sezonų metu, tuo tarpu beveidrodinių kamerų pardavimai linkę šoktelėti spalio – lapkričio mėnesiais, t.y. prieš kalėdinių išpardavimų sezoną.
Kompaktiškų skaitmeninių fotoaparatų (taip vadinamų „muilinių“) pardavimai krinta ypač sparčiai - vien per 2013 m. smukimas sudarė 40% iki 59 mln. egzempliorių. Skaudžiausiai tai pajuto Panasonic, Olympus ir Fujifilm.
Didžiausią dalį (virš 60%) skaitmeninių fotoaparatų rinkos užima trys žaidėjai – Canon, Nikon ir Sony. Paskutinioji jau kuris laikas bando susikoncentruoti ties vaizdo sensorių gamyba, juo labiau, ji vienintelė iš trijulės gamina išmaniuosius telefonus, kurie yra pagrindiniai skaitmeninių fotoaparatų skriaudikai.