Šiandien, balandžio 1 dieną, bendrovė „Gaumina“ pakeitė pavadinimą – dabar ji oficialiai vadinsis ,,Web2va”. Nauju pavadinimu bendrovė siekia įsitvirtinti D. Britanijos ir Airijos, o vėliau ir kitose Vakarų Europos interneto sprendimų rinkose.
Pasak kompanijos direktoriaus Dariaus Bagdžiūno, lengvai įsimenamas žodis ,,Web2va“ asocijuojasi su Web 2.0 tendencijomis, inovacijomis ir Lietuva.
„Visada siekėme eiti koja į koja su pažanga. Web 2.0 yra nauja pasaulio tendencija, atspindinti naujos kartos interneto paslaugas. Web 2.0 esmė yra naujos galimybės vartotojams: interaktyviai keistis informacija, bendrauti, kurti virtualias bendruomenes. Įmonėms tai gali padėti kurti labiau vartotojų poreikius atitinkančius produktus. Todėl tikime, jog toks pavadinimo pasirinkimas informuos klientus, jog kuriame jų poreikius pranokstančias paslaugas.“,- komentavo D. Bagdžiūnas.
„Ištarti „Gaumina”, mums airiams, visada buvo didžiulė problema. Dabartinis pavadinimas „Web2va” yra gerokai patogesnis. Tai skamba šauniai ir aiškiai, geriau nei „Apple“ ir beveik kaip „Coca-Cola“.,- teigė Brendan Dagg, „Gaumina Limited“ direktorius Airijoje.
Pavadinimo pakeitimas įmonės klientams nesukels jokių nepatogumų – adresas, telefonų numeriai, sąskaitų numeriai, įmonės ar PVM mokėtojo kodas keičiami nebus. Paslaugų kokybė, prioritetai ir dėmesys klientui, vertybės lieka tie patys.
1998 metais įkurta įmonė yra įgyvendinus daugiau nei 2000 interneto projektų. Kompanijos klientai – nuo mikroįmonių iki Lietuvos verslo lyderių ir tarptautinių prekinių ženklų ,,Procter and Gamble”, „Nokia”, „Hydro Texaco”, „MTV”, „7UP”, „Phillip Morris”, „FIBA Europe”. Kompanijoje dirba per 80 žmonių, aktyvi veikla vykdoma Lietuvoje, D. Britanijoje, Airijoje, Danijoje.