• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) šiemet labiau stebės įmones maisto ir nealkoholinių gėrimų gamintojų, aprangos ir avalynės segmente – analizuos, ar jų reklaminiai pranešimai atitinka reikalavimus, ar vartotojams teikiama informacija yra aiški, teisinga ir neklaidinanti, penktadienį rašo „Verslo žinios“.   

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) šiemet labiau stebės įmones maisto ir nealkoholinių gėrimų gamintojų, aprangos ir avalynės segmente – analizuos, ar jų reklaminiai pranešimai atitinka reikalavimus, ar vartotojams teikiama informacija yra aiški, teisinga ir neklaidinanti, penktadienį rašo „Verslo žinios“.   

REKLAMA

„Vartotojų pranešimų dėl galimai klaidinančios reklamos, susijusios su maisto ir nealkoholinių gėrimų reklama, tarnyba gauna kasmet, tačiau šioje srityje reklamos stebėsena dar nebuvo atlikta“, – sakė  VVTAT Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė. 

Praėjusiais metais VVTAT vykdė mobiliojo ryšio, kabelinės televizijos, interneto paslaugų ir degalinių rinkos dalyvių reklamos stebėseną. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame


TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų