Išmanusis telefonas – flagmanas „iPhone 5S“ parduodamas žymiai geriau, nei plastikinis „iPhone 5C“. Tai patvirtina ne tik pati kompanija „Apple“, bet ir kompanijos „Piper Jaffray“ analitikas Gene Munsteris, rašo portalas „CNet“.
Atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 1003 žmonės, parodė, kad dauguma išmaniųjų telefonų vartotojų ir toliau renkasi „iPhone 5S“. Šį „Apple“ produktą artimiausiu metu ketina įsigyti 33% apklaustųjų.
Palyginimui: 2013 m. gruodžio mėnesį „iPhone 5S“ rinkosi 35% respondentų, tuo tarpu rugsėjo mėnesį šis rodiklis buvo dar didesnis – 38%.
O štai „iPhone 5C“ nepasižymi gera paklausa. Dabar vos 6% potencialių pirkėjų rinktųsi „Apple“ išmanųjį telefoną su plastikiniu korpusu, o tai yra 3% mažiau, nei praėjusių metų gruodžio mėnesį.
Analitikas G. Munsteris mano, kad taip yra dėl kelių priežasčių. „iPhone 5S“ turi galingą 64 bitų procesorių A7 ir pirštų atspaudų skenerį. Be to, vartotojams nepadarė įspūdžio plastikinis, nors ir įvairiausių spalvų, korpusas, kaip tai įvyko grotuvo „iPod“ atveju – žmonės paprastai „slepia“ savo išmaniuosius telefonus apsauginiuose dėkluose.
Tiesa, norinčių įsigyti „iPhone“ skaičius po truputį mažėja. Jei 2013 m. rugsėjį tokių vartotojų buvo 50%, tai gruodį – 44%, o dabar – tik 39%. Analitiko teigimu, 2014 m. I ketvirtyje „Apple“ gali realizuoti 37,5 mln. „iPhone, kai prieš metus per tą patį laikotarpį buvo parduota 37,4 mln. vienetų.