„Apple“ „iPad“ planšetės ir toliau išlieka lyderėmis kalbant apie vartotojų pasitenkinimą planšetiniais kompiuteriais. Jos jau trečią kartą iš eilės užėmė pirmą vietą „J.D. Power and Associates“ ekspertų sudaromame reitinge „Tablet Satisfaction Study“.
„J.D. Power and Associates“ neseniai pristatė atnaujintą planšetinių kompiuterių reitingo redakciją. Kaip ir anksčiau, viršūnėje išliko „iPad“, pagal vartotojų pasitenkinimo indeksą aplenkęs kompanijų „Samsung“, ASUS, „Amazon“ ir „Acer“ planšetinius kompiuterius.
Reitingas remiasi apklausa, kuri atlikta tarp JAV gyventojų 2013 m. rugsėjo – 2014 m. vasario laikotarpiu. Apklausoje dalyvavo 2513 respondentų, kuriems buvo siūloma įvertinti savo planšetinius kompiuterius remiantis penkių kriterijų sistema – sparta, naudojimo paprastumas, funkcionalumas, dizaino patrauklumas ir kaina.
„iPad“ buvo skirta 830 balų iš 1000 galimų. Antroje vietoje liko „Samsung“ su 822 balais, trečioje – ASUS su 820 balų. Kompanijų „Amazon“ ir „Acer“ planšetiniai kompiuteriai atitinkamai surinko 817 ir 769 balus.
„J.D. Power and Associates“ ekspertai pažymi, jog šiemet pagrindiniu planšetės pasirinkimo kriterijumi tapo kaina. Per keletą metų planšetinių kompiuterių vidutinė kaina sumažėjo nuo 390 (2012 m.) iki 337 (2014 m.) dolerių.
25% apklaustųjų renkantis planšetinį kompiuterį visų pirma žvelgia į kainą, o tik po to į kitas charakteristikas. 22% apklaustųjų svarbiausia buvo specifikacijos ir funkcionalumas, tuo tarpu 21% vartotojų svarbiausia buvo prekės ženklas.